با حضور معاون توسعه مدیریت استانداری گیلان

بهره‌برداری از ۳ طرح تولیدی، خدماتی و کشاورزی در شهرستان رودسر

در سومین روز از هفته دولت، ۳ طرح تولیدی، خدماتی و کشاورزی در شهرستان رودسر با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در سومین روز از هفته دولت با حضور کیمیا تنهایی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان یک واحد تولیدی خوراک دام و طیور و آبزیان در شهرک صنعتی رودسر در زمینی به مساحت ۳ هزار و یکصد متر مربع با هزینه ۴ میلیارد تومان با ظرفیت تولید سالیانه ۲۰ هزار تن در سال با اشتغال ۱۵ نفر افتتاح شد.

همچنین با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان پل سردار جنگل صیدرمحله رودسر به طول ۲۵ متر و عرض ۷ متر با اعتبار یک میلیارد و یکصد میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

پروژه شبکه آبیاری و زهکشی به طول هزار و ۵۰۴ متر با اعتبار ۳۷۰ میلیون تومان به منظور بهره مندی ۳۵۰ خانوار طرح دیگری بود که در ادامه سفر کیمیا تنهایی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری به شهرستان رودسر به بهره برداری رسید.

بازدید از واحدهای مختلف اداری و نشست با کارکنان فرمانداری از برنامه های دیگر سفر معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری به شهرستان رودسر بوده است.

Share