مدیرعامل آبفای گیلان خبر داد

بسته‌بندی آب در شرایط اضطراری در گیلان | اهمیت مدیریت زمان در شرایط بحرانی

طی جلسه ای با حضور اعضاء کمیته بحران این شرکت تفاهم نامه همکاری برای تولید آب بسته بندی در شرایط اضطراری و بحرانی با شرکت تولید کننده آب معدنی منعقد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  طی جلسه ای با حضور اعضاء کمیته بحران این شرکت تفاهم نامه همکاری برای تولید آب بسته بندی در شرایط اضطراری و بحرانی با شرکت تولید کننده آب معدنی منعقد شد.

سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان با اشاره به مواجهه کشور با بحرانهای متفاوت که در طول سال احتمال وقوع آن وجود دارد اظهار داشت: در مجموعه وزارت نیرو و شرکتهای آب و فاضلاب تعریف خوبی از مدیریت بحران شده است و استانهایی بعنوان معین و جانشین وظیفه تأمین اقلام مورد نیاز استانهای آسیب دیده را دارند.

وی با تأکید بر اهمیت مدیریت زمان در شرایط بحرانی تصریح کرد: در زمان بحران باید آمادگی داشت و از امکانات و ظرفیت موجود استان نیز آگاه بود.

مدیرعامل آبفای گیلان با بیان اینکه براساس مصوبه کمیته بحران این شرکت با شرکتهای تولید کننده آب معدنی توافقنامه خواهیم داشت افزود: این شرکتها با مشارکت در تأمین آب در شرایط اضطراری، نقش اجتماعی خود را بعنوان یک شهروند ایفاد می نمایند که بسیار ارزشمند است.

در ادامه مهرداد مشعوف رئیس هیأت مدیره شرکت آسمان رود ویشکا و اوشیان با اعلام آمادگی جهت تخصیص بخشی از تولید روزانه شرکت در شرایط بحرانی به آبفای گیلان جهت تأمین آب اظهار داشت: این شرکت عضو انجمن آبهای معدنی بوده و با حداقل قیمت و بدون در نظر گرفتن سود نسبت به رفع نیاز آبفای گیلان در شرایط اضطراری اقدام خواهد نمود.

گفتنی است در پایان این نشست پس از امضاء تفاهم نامه همکاری نسبت به مبادله آن اقدام شد.

Share