در اختتامیه جشنواره شهید رجایی

ادارات و دستگاه های اجرایی برتر گیلان معرفی شدند

جشنواره استانی شهید رجایی در سالن غدیر استانداری گیلان با حضور معاون نوسازی اداری و استخدامی کشور و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جشنواره استانی شهید رجایی در سالن غدیر استانداری گیلان با حضور معاون نوسازی اداری و استخدامی کشور و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد.

در پایان این مراسم از اداره کل ثبت احوال، بنادر و دریانوردی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، شرکت آب و فاضلاب شهری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از جمله دستگاه‌های اجرایی برگزیده در کسب امتیازات عمومی و اختصاصی بودند که معرفی و تجلیل شدند.

اداره کل نوسازی مدارس استان گیلان و اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان نیز به عنوان دو دستگاه اجرایی برگزیده در بخش بیشترین رشد یا کسب بیشترین امتیاز معرفی و تجلیل شدند.

در بخش رشد شاخص‌های اختصاصی نیز شرکت آب منطقه‌ای استان گیلان و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز به عنوان دستگاه اجرایی برتر معرفی و تجلیل شدند.

همچنین در بخش شاخص‌های ویژه جشنواره شهید رجایی نیز اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان، در بخش شاخص حمایت از ارتقاء و توان تولید، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و در بخش شاخص دولت الکترونیک اداره کل گمرک و اداره کل پست استان به عنوان برتر معرفی و تجلیل شدند.

Share