بخشی تأکید کرد: کاندیداها برای ریاست هیأت‌های ورزشی، به دنبال سیاسیون نروند

برای انتخابات ریاست هیات کاراته فشارهای زیادی را تحمل کردیم | کاراته را سیاسی نکنند

مریم بخشی، مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان از کاندیداها خواست برای کسب کرسی ریاست در هیات های ورزشی به دنبال سیاسیون نروند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، مریم بخشی در جریان برگزاری انتخابات ریاست هیات کاراته استان گیلان در رشت اظهار داشت: همه اهالی ورزش ادعا و اعتقاد دارند که نباید سیاست را به ورزش دخالت داد اما خودشان برای کسب ریاست به دنبال سیاسیون می روند.

وی افزود: اهالی ورزش و مسئولان باید تلاش کنند که برای پیشرفت و گسترش ورزش و برطرف کردن مشکلات آن به دنبال سیاسیون بروند نه اینکه برای کسب جایگاه و میز و صندلی، سیاسیون را وارد ورزش کنند.

بخشی ادامه داد: همچنین برای حضور در ریاست هیات نباید فضایی ایجاد شود که فضای سیاسی حاکم بر فضای ورزشی شود چون جایگاه ها آن قدر ارزش ندارد که برای حفظ آن دست به هرکاری بزنیم و ورزش دچار صدمه و لطمه شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان بیان کرد: برای انتخابات ریاست هیات کاراته فشارهای زیادی را تحمل کردیم و به همه نیز اعلام داشتم که کاراته را سیاسی نکنند و از رئیس هیات کاراته گیلان نیز تقاضا دارم که وارد جناح بندی نشود و از همه پتانسیل کاراته این استان بهره ببرد.

وی در ادامه اظهار کرد: همچنین از ریاست هیات کاراته گیلان انتظار داریم که به زودی تمامی شهرستان های این استان صاحب رئیس هیات شوند و شهرستان هایی که فاقد رئیس هیات هستند، به زودی فردی شایسته را معرفی کنند.

انتخابات ریاست هیات کاراته استان روز سه شنبه با حضور سیدحسن طباطبایی رئیس فدراسیون در رشت برگزار شد که در نهایت مزدا صوفی با کسب ۱۴ رای از ۱۷ آرای ماخوذه به عنوان رئیس جدید این هیات در گیلان منصوب شد.

Share