فرماندار لاهیجان در جلسه شورای اداری:

باید صدا و پیام مردم را محکم بشنویم | هر جایی مشکلی بر جای مانده مقصر دولت نیست

میرغضنفری با اشاره به اینکه باید همراهی و رضایت مردم را با خودمان داشته باشیم گفت: امروز این زنگ خطرها احساس می شود و باید صدا و پیام مردم را محکم بشنویم زیرا فرستنده های ما با دقت پیام می دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سیداسماعیل میرغضنفری روز شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان لاهیجان با اشاره به اینکه در ماه های اخیر دشمن به جد دنبال این است که با برجسته کردن مشکلات موجود ، فرضیه ایجاد نا امیدی مردم و به دنبال آن ناکارآمدی دولت و نظام را به رخ بکشد، اظهارداشت: همه واقف هستیم که کم و کاستی های جدی وجود دارد وقتی درجنگ هستیم جنگ شرایط غیرقابل پیش بینی دارد و جنگ اقتصادی تمامی ارکان یک جامعه را تحت تاثیر قرارمی دهد و امروز این جنگ اقتصادی به شدت خانواده ها و ارکان گوناگون اجتماع را درگیر کرده است و اگر ما نتوانیم تدبیر کنیم در ادامه مسیر دچار مشکل خواهیم شد و در خاک ریزهایی که دشمن در مسیر ما ایجاد می کند بر زمین خواهیم خورد.

وی افزود: برای خدمت رسانی باید مدیران به این باور برسند که مردم سرمایه اصلی انقلاب، نظام، دولت و حکومت هستند و همه باید با وحدت به خدمت رسانی و حل مشکلات مردم بیش از گذشته کوشا باشند و تلاش دولت، نظام و حاکمیت بر این است که با وحدت از این گردنه های خطرناک دشمن که برای ما تعیین کرده بگذریم.

میرغضنفری خاطرنشان کرد: عملکرد مدیران بر مبنای قانون خواهد بود و برای مدیران دولت همراه با قانون، اجرای سیاست های ابلاغی دولت معیار عمل است.

وی یادآورشد: آمریکا بدنبال این است که با یک اجماع بین المللی، یا به واسطه تحریم های ظالمانه و یا در مراحل بالاتر گزینه ای بنام گزینه نظامی در مقابل ایران قرار بگیرد ولی آنقدر هوشیاری و تدبیر در نظام وجود دارد که تمامی سیاست های غلط آمریکا و طرفدارانش را نقش بر آب کند که تا امروز اینچنین بوده است.

فرماندار لاهیجان اظهارداشت: اگر گاهی صدای مخالف می شنویم هیچ نگران آن نیستیم زیرا قرار نیست همه یک جور فکر کنند اما باید مراقب باشیم آب به آسیاب دشمن نریزیم و اگر دشمن تلاش می کند که دولت، نظام و حاکمیت را ناکارآمد نشان دهد ما مدیران نباید گاهی با عملکرد ضعیف خود و ایجاد نارضایتی در مردم در آن بخش با دشمن همراهی کنیم و با دشمن نقطه مشترک پیدا کنیم.

وی تاکید کرد: اگر اشتباه کردیم نیاز است در رفتارهای خود بازنگری داشته باشیم و با بهسازی مسیر علاوه بر ترمیم اشتباهات در مسیر اصلی انقلاب و نظام قرار بگیریم و به این باور برسیم که مردم پشتیبانی نظام هستند و برای خدمت رسانی به آنها هیچگاه کوتاهی نکنیم.

میرغضنفری اضافه کرد: اگر نواقصی در کار ما باشد مردم متوجه خواهند شد و شاید در کوتاه مدت با نوع گفتمان یا در افکار عمومی و رفتار سیاست عمومی با یک حرکت پوپلیستی بتوانیم رفتار خودمان را زیر اشتباهات مستتر بکنیم اما در فاصله زمانی معینی ماهیت عملکرد ما برای مردم روشن و مشخص خواهدرشد.

وی با اشاره به اینکه باید همراهی و رضایت مردم را با خودمان داشته باشیم گفت: امروز این زنگ خطرها احساس می شود و باید صدا و پیام مردم را محکم بشنویم زیرا فرستنده های ما با دقت پیام می دهند و ما هم باید با دقت پیام ها را بشنویم.

نماینده عالی دولت در شهرستان لاهیجان گفت: یکی از موضوعاتی که در سیاست های خارجی بارها شنیده ایم علاوه بر بحث قانون و نظارت مجلس که تحت تدبیر و سیاست و زعامت مقام معظم رهبری انجام می گیرد حفظ منافع ملی و مردم است که این سیاست ها لحاظ می شود درحالی که هرچند می توانیم با چرخش سیاسی در خیلی جاها کوتاه بیاییم ولی چیزی که ما را وادار می کند که کوتاه نیاییم منافع بلند مدت مردم و ملی است.

وی افزود: اگر روی تک تک کلمات برجام دقت می شود و وقت زیادی روی آن صرف شده است بخاطر حفظ منافع ملت بوده اما طرف مقابل بخاطر سابقه بسیار بدی که در موضوعات مختلف دارد بدعهدی های او برای جهان هویدا شده است ولی ما امروز با تمام این بدعهدی ها کماکان در چارچوب قوانین بین المللی پیگیری و دنبال احقاق حقوق مردمان خودمان هستیم تا بتوانیم در این مسیر تلاش می کنیم و تا آنجا که بتوانیم باب گفت و گو و مذاکره را در این مسیر باز نگه می داریم که فردا دنیا ایران را متهم نکند که شما مسیر را مسدود کردید.

فرماندار لاهیجان اظهار داشت: هر جایی مشکلی بر جای مانده است مقصر دولت نیست و دولت بخشی از نظام است و بزرگ نمایی مشکلات گره ای از کارهای مردم نمی گشاید. وقتی مردم از دولت صحبت می کنند منظورشان همه ارکان نظام و قوا است و باید تلاش کنیم در کنار هم و با وحدت مشکلات مردم را حل کنیم زیرا دولت با تمام مشکلات نشان داده است که درمسیر خدمت سیاه و سفید نمی شناسد و تفاوتی قائل نشده است و ما هم باید مسیرخدمت رسانی تلاش کنیم.

وی یادآور شد: هرچه در کنار هم در جهت خدمت رسانی و تامین منافع مردم تلاش کنیم موفق تر خواهیم بود و هرچه اتهام بزنیم در مسیر سیاست هایی که دشمن طراحی کرده است قرار می گیریم و باید آگاه و هوشیار باشیم و جد و جهد بیشتری داشته باشیم.

میرغضنفری با استناد به سخنان رییس جمهوری گفت: مردم باید تلاش مسئولین را در زندگی خود لمس کنند در آن صورت همراه خواهند شد ولی گاهی مدیران را سرخورده و بی انگیزه می بینند که این خوشایند دولت جمهوری اسلامی نیست و باید آسیب ها را مدیریت کنیم و فرصت های خدمتگزاری را از دست ندهیم تا در برابر شهدا و وجدان خود بتوانیم پاسخگو باشیم.

Share