در سفری یک روزه صورت گرفت؛

بازدید استاندار گیلان از طرح‌های عمرانی، گردشگری و ورزشی آستارا+ تصاویر

ارسلان زارع با همراهی نماینده مجلس، فرماندار و شهردار آستارا از آستان مقدس امامزادگان قاسم و ابراهیم، پروژه هتل آپارتمان نور اوقاف و امور خیریه، پروژه چمن مصنوعی و پایانه مرزی شهرستان آستارا بازدید و با مردم این شهرستان برای رفع مشکلات ملاقات مردمی برگزار کرد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، استاندار گیلان در سفری یک روزه با حضور در غربی ترین نقطه گیلان از چند طرح عمرانی، گردشگری و ورزشی شهرستان مرزی بندر آستارا بازدید کرد.

ارسلان زارع با همراهی نماینده مجلس، فرماندار و شهردار آستارا از آستان مقدس امامزادگان قاسم و ابراهیم، پروژه هتل آپارتمان نور اوقاف و امور خیریه، پروژه چمن مصنوعی و پایانه مرزی این شهرستان بازدید و با مردم این شهرستان برای رفع مشکلات ملاقات مردمی برگزار کرد.

نماینده عالی دولت در گیلان در این سفر از عملیات اجرایی محوطه سازی گمرک بندر آستارا بازدید کرد.

این پروژه با اعتبار اولیه ۲۲۵ میلیارد ریال و وسعت ۲۷ هکتار در چند فاز تعریف شده که فاز اول آن شامل احداث مسیر اصلی تردد وسایل نقلیه، اجرای پیاده رو، فضای سبز، کف سازی بتنی، اجرای جداول، کانال های روباز و روبسته است.

استاندار گیلان همچنین از زائرسرای اوقاف این شهرستان که با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان احداث شده است، بازدید کرد.

با افتتاح این مجموعه تجاری اقامتی که ظرفیت اسکان ۱۹۰ نفر را دارد، زمینه اشتغال بیش از ۴۰ نفر فراهم می شود.

بازدید از چمن مصنوعی زمین فوتبال یک مجموعه ورزشی در آستارا که میزان سرمایه گذاری آن حدود دو میلیارد و سیصد میلیون تومان است، بخش دیگری از برنامه بازدیدهای استاندار گیلان در آستارا بود.

این پروژه در زمینی به مساحت ۸ هزار و ۳۴۰ متر مربع اجرا شده و زمینه اشتغال ۵ نفر را فراهم کرده است.

Share