نظرمحمدی در کنفرانس خبری پس بازی مقابل استقلال خوزستان:

انسجام سپیدرود عامل پیروزی بود | شادی هواداران سپیدرود بزرگ‌ترین پاداش است

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت با اشاره به اینکه انسجام بی‌نظیر بازیکنان سپیدرود عامل پیروزی این تیم مقابل استقلال خوزستان است، گفت: مقابل تیمی به برتری دست‌یافتیم که فصل گذشته با دابل مقابل سپیدرود از عوامل سقوطمان بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، علی نظرمحمدی در نشست خبری پس از بازی مقابل استقلال خوزستان با اشاره به انسجام تیمی بازیکنان سپیدرود اظهار کرد: فصل گذشته تیم استقلال خوزستان در دو دیدار رفت‌وبرگشت مقابل سپیدرود به برتری دست‌یافته و یکی از علل سقوط سپیدرود بود.

وی با بیان اینکه شادی هواداران سپیدرود بزرگ‌ترین پاداش برایمان است، افزود: دیدار مقابل استقلال خوزستان نبرد ثبات و شخصیت بود، ثبات برای پیروزی و کسب سه امتیاز و شخصیت برای سپیدرودی که لیگ برتری بود.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت با اشاره به دابل در کامبک مقابل استقلال خوزستان بیان کرد: دو بار مقابل نماینده اهوازی عقب‌افتاده و هر بار باانگیزه بالا به بازی برگشتیم، در دقایق پایانی مسابقه درحالی‌که مقابل حریف ۱۰ نفره بودیم گل سوم و برتری را به ثمر رسانده و با پیروزی زمین مسابقه را ترک کردیم.

نظرمحمدی با اشاره به تقسیم پاداش پیش از دیدار مقابل استقلال خوزستان تصریح کرد: ۷۳ تن از اعضای سپیدرود از مدیرعامل تا لیدرها این پاداش را دریافت کردند، این پاداش توسط بخش خصوصی پرداخت شد و رفته‌رفته مشکلات سپیدرود کم‌تر می‌شود.

Share