مدیر صندوق کارآفرینی امید گیلان خبر داد:

افتتاح ۵۲ پروژه اشتغال توسط صندوق کارآفرینی امید به مناسبت هفته دولت در گیلان

نادر شیرکوند، مدیر صندوق کارآفرینی امید گیلان ضمن تبریک هفته دولت، اظهار کرد: ۵۲ پروژه اشتغال توسط صندوق کارآفرینی امید به مناسبت هفته دولت در گیلان افتتاح می‌شود

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نادر شیرکوند، مدیر صندوق کارآفرینی امید گیلان ضمن تبریک هفته دولت با بیان اینکه ۵۲ پروژه اشتغال توسط صندوق کارآفرینی امید به مناسبت هفته دولت در گیلان افتتاح می‌شود، گفت: برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها یکصد میلیارد و ۱۶۱ میلیون ریال تسهیلات در اختیار سرمایه‌گذاران قرار گرفته است و برای ۱۱۷ نفر شغل ایجاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه اولویت صندوق کارآفرینی امید، توسعه و ایجاد اشتغال در مناطق روستایی است، افزود: تمام تلاش مجموعه ما در مسیر کارآفرینی است.

شیرکوند همچنین ادامه داد: کارآفرین باید توانایی ایجاد اشتغال یک یا چند شغل پایدار را داشته باشد و هم چنین بتواند اقساط تسهیلات اعطایی را به موقع پرداخت نماید زیرا ما نمیخواهیم که فرد بیکار را به بدهکار تبدیل کنیم.

مدیر صندوق کارآفرینی امید گیلان اظهار کرد: این صندوق، منابع و اعتبارات بسیار خوبی در بخش ایجاد اشتغال پایدار پیش‌بینی کرده تا در سال رونق تولید بیش از پیش یاری‌گر حوزه تولید و اشتغال در استان باشد.

وی با بیان اینکه استان گیلان از ظرفیت‌های بالایی در بخش‌های مختلف برخوردار است، خاطرنشان کرد: صندوق کارآفرینی امید همه توان و ظرفیت خود را برای رونق بیشتر تولید در استان به کار گرفته و با حمایت از تولیدکنندگان می‌کوشد به فرآیند اشتغالزایی در استان کمک کند.

شیرکوند با اشاره به اینکه برای توسعه کشور باید از کارآفرین‌ها حمایت شود، گفت: یکی از مهمترین اهداف دولت تدبیر و امید فراهم کردن بستر کارآفرینی در جامعه است.

لازم به ذکر است در سومین روز از هفته دولت در بخش‌های کوچصفهان و خشکبیجار ۳ طرح اقامتگاه بوم‌گردی و دو رستوران با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و با اشتعالزایی ۱۰ نفر با حضور غلامی مدیر ارزیابی صندوق کار آفرین امید کشور، نادر شیرکوندمدیر صندوق کارافرینی استان گیلان، فرشته مومنی معاون صندوق کارآفرینی امید استان، حبیب‌اله اخینه بخشدار کوچصفهان و جمعی از مدیران شهرستانی افتتاح شد.

Share