بخشدار مرکزی رشت خبرداد:

افتتاح ۴۶ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان در بخش مرکزی رشت

سعیدی کیا با بیان اینکه در بخش مرکزی به مناسبت هفته دولت ۴۶ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید، خاطرنشان کرد: با افتتاح این پروژه ها برای ۱۴۰ نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بخشدار مرکزی رشت با اشاره به اینکه در بخش مرکزی به مناسبت هفته دولت ۴۶ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید، خاطرنشان کرد: با افتتاح این پروژه ها برای ۱۴۰ نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد شده است.

فریبرز سعیدی کیا با بیان اینکه هفته دولت فرصت بسیار خوبی است که خدمات ویژه دولت تدبیر و امید در عرصه خدمت رسانی و رفاه حال مردم اطلاع رسانی شود، افزود: در شرایط فعلی که دشمن با حربه تحریم در خیال خام دلسردی و نا امیدی مردم می باشد، دولتمردان باید با تلاش و همت مضاعف ضمن اتخاذ سیاستهای مدبرانه در جهت خنثی نمودن توطئه های دشمن زمینه رشد و توسعه کشور را فراهم نموده و امید بدخواهان نظام و ملت ایران را نا امید کنند.
وی در ادامه با بیان اینکه بیشتر این پروژه ها عمرانی، کشاورزی، صنعتی و گردشگری است، افزود: این پروژه ها شامل توسعه و اصلاح شبکه برق، پروژه های ورزشی، پروژه های خدماتی مثل برق، آب شرب روستایی، احداث واحدهای پذیرایی و اقامتی، احداث پل های روستایی، گشایش راه آسفالت و روکش روستایی و همچنین افتتاح مسکن محرومین است.

بخشدار مرکزی رشت افزود: این پروژه ها با همکاری جهادکشاوری، راه و شهرسازی، میراث و گردشگری و صنعت و معدن، کمیته امداد، بنیاد شهید، بنیاد مسکن و بهزیستی انجام شده است.

Share