در سومین روز از هفته دولت

افتتاح ۲۸ پروژه عمرانی در شهرستان فومن با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان

در سومین روز از هفته دولت با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان شش پروژه آسفالت راه روستایی، دو پروژه گازرسانی و همچنین پروژه های تقویت برق ۲۰ روستای شهرستان فومن به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با حضور مهندس علی اوسط اکبری مقدم پروژه های آسفالت راه روستایی که به صورت همزمان در روستای خالصان شهرستان فومن به طول ۱۷.۵ کیلومتر با حدود ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

با اجرای این پروژه‌ها مردم روستاهای خالصان، گل افزان، گیگاسر، حسین کوه، کمادول و آبرود از نعمت آسفالت بهره مند شدند.

همچنین در ادامه سفر معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان به شهرستان فومن پروژه گازرسانی به روستاهای سقیبن و کوره خرم شهرستان فومن افتتاح شد.

 میزان شبکه اجرا شده برای این پروژه ۵ کیلومتر بوده که برای آن ۶۷۵ میلیون تومان هزینه شده و با اجرای این پروژه ۱۰۸ خانوار از نعمت گاز بهره مند شدند.

در آخرین برنامه حضور مهندس اکبری مقدم در شهرستان فومن پروژه های تقویت برق ۲۰ روستا با اعتبار ۴ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

پروژه تقویت برق ۲۰ روستا شامل نصب ۲۰‌ دستگاه ترانسفورماتور جهت تقویت برق ۲۰ روستا، افزایش قدرت شبکه با نصب ترانس در ۹ روستا، اصلاح ۲۰ کیلومتر شبکه برق روستایی و جایگزین کردن آن با کابل‌های خودنگهدار بوده  است‌.

Share