با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان

افتتاح ۱۶ پروژه عمرانی در شهرستان تالش|بهره‌برداری از پل و سازه‌های چوبی تالاب جوکندان و قلعه بین

در دومین روز از هفته دولت با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان ۱۶ پروژه عمرانی در حوزه های زیست محیطی و عمرانی به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در دومین روز از هفته دولت با حضور آرش فرزام صفت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان در شهرستان تالش پل چوبی تالاب جوکندان با هزینه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

این پروژه که در راستای طرح احیاء و بهره‌برداری اقتصادی از منطقه حفاظت شده لیسار است، دارای برجک دیدبانی، محل های پرنده نگری و هشت مرکز حضور بازدیدکنندگان است. پل چوبی تالاب به طول ۲۹۰ متر و عرض ۱۲۰ سانتی متر است.

تالاب جوکندان و قلعه‌بین در ۱۰ کیلومتری مرکز شهرستان تالش قرار دارد و نزدیک به ۴۰ گونه پرنده در آن شناسایی شده و محل جوجه‌آوری نوعی طاووسک نیز می باشد.

همچنین در ادامه سفر معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان به شهرستان تالش ۵ پروژه گازرسانی در بخش کرگانرود به بهره برداری رسید.

برای اجرای پروژه گازرسانی به روستاهای کوهستان، مشایخ، چولاده، تنبوه، مظلکم و رندل در بخش کرگانرود ۲۲ کیلومتر شبکه گذاری و بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

با بهره برداری از این پروژه تعداد ۱۸۴خانوار از نعمت گاز برخوردار شدند.

همچنین با حضور آرش فرزام صفت ۱۰ پروژه آسفالت محورهای روستایی شهرستان تالش افتتاح شد.

این پروژه ها شامل روکش آسفالت محورهای خطبه سرا به شامیلرزان، جاده گیسوم و اسالم به خلخال است.

برای اجرای این پروژه ها بیش از ۷ میلیارد تومان هزینه شده است.

Share