فرماندار لاهیجان خبر داد

افتتاح ۴۵۰ طرح و پروژه با اعتبار ۶۱۰ میلیارد ریال در لاهیجان

سید اسماعیلی میرغضنفری فرماندار شهرستان لاهیجان در اولین روز از هفته دولت در دیدار با امام جمعه شهرستان مطرح کرد: در سال جاری علیرغم تمامی تنگناها در هفته دولت قریب به ۴۵۰ طرح و پروژه اعم از خصوصی و دولتی با اعتبار ۶۱۰ میلیارد ریال تقدیم مردم شهرستان خواهیم کرد و امیدواریم که بتوانیم بخشی از مشکلات شهرستان را حل نماییم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سید اسماعیلی میرغضنفری فرماندار شهرستان لاهیجان در اولین روز از هفته دولت در دیدار با امام جمعه شهرستان مطرح کرد: در سال جاری علیرغم تمامی تنگناها در هفته دولت قریب به ۴۵۰ طرح و پروژه اعم از خصوصی و دولتی با اعتبار ۶۱۰ میلیارد ریال تقدیم مردم شهرستان خواهیم کرد و امیدواریم که بتوانیم بخشی از مشکلات شهرستان را حل نماییم.

وی افزود: سنوات گذشته هفته دولت را با حضور در مزار شهدا آغاز کردیم تا یک بار دیگر تجدید میثاق داشته باشیم با آرمان های شهدا و بگوییم دولت ما بر روی زمینی استوار است که با خون شهدا آبیاری شده است.

فرماندار گفت: علیرغم همه سختی‌ها و مشکلاتی که در طول چهار دهه بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی از سوی دشمنان قسم خورده خارجی و داخلی انقلاب بر ملت ما روا داشته شد الحمدالله نظام در مسیر خودش در حال حرکت است و مردم اگر گلایه‌ای دارند گله‌هایشان از نظام نیست بلکه از عملکرد بلکه برخی افراد است که نتوانستند مسئولیت خود را به درستی انجام دهند.

سید اسماعیل میرغضنفری عنوان کرد: جا دارد همینجا از حمایت های همیشگی امام جمعه محترم که پشتیبان عملکرد مسئولین شهرستان است قدردانی می نمایم

مقام عالی دولت در شهرستان لاهیجان اظهار داشت: مقام معظم رهبری در سال گذشته دغدغه‌هایی را مطرح کرده بودند که در ملاقات اخیر هیئت دولت با ایشان از عملکرد دولت جهت هموار کردن دغدغه‌ها قدردانی کردند.

Share