در ششمین روز از هفته دولت

افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی چوبر| استقرار دندانپزشکی در مرکز بهداشت شماره ۲تالش

در ششمین روز از هفته دولت مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی چوبر با حضور فرماندار تالش، مدیر شبکه بهداشت و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در ششمین روز از هفته دولت مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی چوبر با حضور فرماندار تالش، مدیر شبکه بهداشت و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد.
دکتر نعمتی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تالش ضمن تشکر از پیگیری های فرماندار تالش و مدیران شهرستانی و استانی گفت: با افتخار اعلام می‌کنم به لطف صبوری مردم و همت همکارانم در بخش وزارت بهداشت، در پنجمین سالی که از آغاز طرح سلامت میگذرد این ششمین طرح جامع سلامت است که امروز در شهرستان تالش با موفقیت به بهره برداری رسید و آماده خدمت رسانی است.
وی افزود: این مرکز درزمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع با زیربنای ۴۷۵ متر مربع در دو طبقه و با اعتبار بالغ بر ۲۲۰۰۰ میلیون ریال ساخته شده است که جمعیت ۹۳۰۰ نفری شهر چوبر از خدمات بهداشتی درمانی آن بهره مند خواهند شد.
دکتر نعمتی با ذکر این مطلب که ۱۷درصد خانواده های شهری و ۴۰درصد خانواده های روستایی هنوز در معرض آسیب هستند متذکر شد: در این مرکز جامع سلامت علاوه بر خدمات اولیه پزشکی،مباحث مربوط به توسعه همه جانبه نیز برای کمک به پرورش خانواده های شهری و روستایی و آینده فرزندانشان، به صورت نفر به نفر آموزش داده خواهد شد تا به لطف خدا با این شکل از توسعه یافتگی، مردم کشور ما در اوج صحت و سلامت،سرآمد مردم جهان باشند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش همچنین خبر از افتتاح همزمان یک واحد دندانپزشکی مجهز به سه یونیت مجزا در محل مرکز بهداشت شماره ۲تالش داد و گفت: با وجود اینکه امروزه هزینه های خدمات دندانپزشکی بسیار بالاست اما مردم شریف تالش می‌توانند با مراجعه به این مرکز دندانپزشکی با کمترین هزینه و از طریق دفترچه بیمه خود اقدام به درمان نموده و از این امکان ویژه بهره مند شوند.

Share