حاشیه‌های یک دیدار خانگی

از گرامیداشت دختر آبی توسط تیفوسی‎ها تا عدم شرکت فراهانی در نشست خبری

مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلان اظهار داشت: ناهماهنگی های ایجاد شده و همچنین اعتراض اندکی از تماشاگران نسبت به تیم داماش، باعث شد تا فراهانی نتواند در نشست خبری پس از بازی حضور یابد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بروز برخی ناهماهنگی ها و اعتراض هواداران داماش، منجر شد که سیامک فراهانی سرمربی داماش گیلان نتواند در مصاحبه پس از بازی تیمش برابر مس کرمان حضور یابد.

مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلان یکشنبه شب در این خصوص در مصاحبه با ایرنا اظهار داشت: ناهماهنگی های ایجاد شده و همچنین اعتراض اندکی از تماشاگران نسبت به تیم داماش ، باعث شد تا فراهانی نتواند در نشست خبری پس از بازی حضور یابد.

میثم محبوب افزود: با توجه به کسب نتیجه مساوی خانگی تیم داماش و ناراحتی کادرفنی و بازیکنان این تیم از این نتیجه، سیامک فراهانی  در نشست خبری پس از بازی حضور یافت اما مصاحبه سرمربی تیم مس کرمان پایان نیافته بود.

وی ادامه داد: این ناهماهنگی باعث شد تا سرمربی داماش در کنار زمین بایستد و منتظر پایان مصاحبه سرمربی مس باشد ولی تعدادی از تماشاگران که از نتیجه تساوی خانگی ناراحت بودند، اعتراض هایی انجام داده و در نهایت این اعتراضات باعث ایجاد حاشیه هایی شد که این امر نیز سبب شد تا سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان نتواند در مصاحبه پس از بازی حضور یابد.

تیم های فوتبال داماش گیلان و مس کرمان غروب یکشنبه در هفته پنجم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت این دیدار با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت.

پیش از این بازی و تا پایان هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور جام آزادگان که با حضور ۱۸ تیم در حال برگزاری است، داماش با کسب هشت امتیاز در مکان ششم و مس کرمان با کسب چهار امتیاز در مکان دوازدهم جدول رده بندی قرار داشتند.

گرامیداشت دختر آبی توسط تیفوسی‎ها

همزمان در جریان مسابقه بین تیم‌های داماش گیلان و مس کرمان، هواداران داماش با خواندن سرودی یاد «دختر آبی» که چندی پیش به دلیل خودسوزی درگذشته بود را گرامی داشتند.

Share