در ششمین روز از هفته دولت

از افتتاح اقامتگاه بوم گردی تی‌تی‌ناز در سراوان تا فاز دوم کنارگذر شهر سنگر

در ششمین روز از هفته دولت، فاز دوم کمربندی شهر سنگر با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال، با حضور فرماندار شهرستان رشت و هیئت همراه افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در ششمین روز از هفته دولت، باشگاه فرهنگی ورزشی اسطوره، با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان، در روستای طالم سه شنبه بخش سنگر، فاز دوم کمربندی شهر سنگر با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال،پروژه اقامتگاه بوم گردی تی تی ناز، در روستای سراوان بخش سنگر، با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیون تومان و ایجاد فرصت شغلی برای سه نفر به صورت دائم با حضور فرماندار شهرستان رشت افتتاح شد.

 میرشمس مومنی زاده، فرماندار شهرستان رشت، در مراسم افتتاح باشگاه فرهنگی ورزشی اسطوره، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: بهره برداری از طرح ها و پروژه های عمرانی در هفته دولت، که نمایانگر سرمایه گذاری دولت در جهت خدمت به مردم و توسعه استان و شهرستان می باشد، توفیقی است که نصیب خدمتگزاران دولت شده است.

وی بخش سنگر را در حوزه شهری و روستایی و از لحاظ مساحت، جمعیت و ویژگی های جغرافیایی، دارای استعداد و پتانسیل خوبی برای توسعه و پیشرفت خواند و بیان نمود: شهر سنگر از جهت عمران، شهرسازی و مدیریت شهری بسیار مستعد است و تمامی مسئولین ذیربط باید در جهت بهره برداری از این پتانسیل ها در جهت پیشرفت این بخش، نهایت اهتمام خویش را به کار گیرند.

وی پروژه های در دست اجرا برای این بخش را نیز سبب تسریع در رشد و پیشرفت این بخش دانست و گفت: به عنوان مثال، پروژه فاز دوم کنارگذر سنگر، پروژه ای خوب، بزرگ و تاثیرگذار است و می‌تواند در ارتباط با توسعه شهر، رونق اقتصادی و جذب گردشگر بسیار مثمر ثمر بوده و باید تلاش بر این باشد که انجام این گونه پروژه ها، شتاب بیشتری بگیرد.

دکتر مومنی زاده با اشاره به پروژه افتتاح باشگاه ورزشی اسطوره، گفت: پروژه های تفریحی، ورزشی و گردشگری در شرایط اجتماعی و فرهنگی کنونی برای جامعه، مردم و به ویژه جوانان بسیار مفید بوده و ضمن تشکر از سرمایه گذاران محترم، حمایت همه جانبه خویش را بر ضوابط و قوانین در این امر، اعلام می داریم.

Share