دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان خبر داد:

احضار ۱۱ مدیر به اتهام اهمال و تضییع بیت‌المال در خصوص سیل گلستان

حجت الاسلام سیدرضا سیدحسینی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان از آغاز رسیدگی به اتهام ۱۱ نفر از مدیران در خصوص سیل گلستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان از آغاز رسیدگی به اتهام ۱۱ نفر از مدیران در خصوص سیل گلستان خبر داد.

حجت الاسلام سیدرضا سیدحسینی در این باره اظهار کرد: بر اساس گزارش سازمان بازرسی ۱۱ نفر از مدیران در خصوص حادثه سیل سال جاری به عنوان متهم معرفی شدند که هم اکنون این گزارش به بازپرسی ارجاع شده است.

وی با بیان اینکه اتهام این افراد شامل اهمال و تضییع بیت المال است بیان کرد: این مدیران که اغلب از ادارات آب و گاز هستند احضار شده اند و پرونده در بازپرسی ویژه جرایم کارکنان دولت در حال رسیدگی است.

دادستان گرگان تصریح کرد: آنچه که در صلاحیت مرکز استان است شامل ۱۱ نفر می‌شود و اتهام سایر افراد که در صلاحیت مرکز استان نیست به تهران فرستاده شده است.

پیش‌ترهادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان در این باره گفته بود: امروز پس از فروکش کردن سیلاب مردم انتظار دارند با کسانی که کوتاهی و یا اهمال‌کاری داشتند و مسبب حادثه سیلاب بودند برخورد شود؛ لذا مردم مطمئن باشند دستگاه قضایی با کسانی که اهمال و کوتاهی آنان خسارت‌های سیل را افزایش داد برخورد می‌کند.

Share