انتقاد تند محمد احمدزاده سرمربی ملوان:

آقای خسته‌بند تو برو و دست بکش از این فوتبال | یا باید خسته‌بند از فوتبال برود یا من از هفته بعد نیستم

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی تأکید کرد: این حرف‌هارا زدم نگران چیزی نیستم و خیلی ساده و آسان هر جریمه‌ای را می‌پذیرم و پای آن تا آخر هستم یا ایشان باید برود از تشکیلات فوتبال یا از هفته آینده من دیگر نیستم!

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد احمدزاده، سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در کنفرانس خبری پس از بازی با مس کرمان اظهاراتی جنجالی در خصوص حسن خسته‌بند، نماینده مردم انزلی در مجلس کرد.

وی در این کنفرانس با بیان اینکه مشکلاتی هست که متاسفانه آقای خسته‌بند، نماینده مردم انزلی در مجلس سال‌هاست که برای تیم ملوان به‌وجود می‌آورد و انتخاب‌های غلط می‌کند، اظهار کرد: با اینکه ما همیشه می‌گوییم و می‌خواهیم از ایشان که شرایط ملوان را سخت‌تر نکند ولی هرسال شروع سال می‌آید و کار را به اینجا می‌رساند که ما الان از پنج-شش بازی فقط دو امتیاز داریم.

احمدزاده همچنین ادامه داد: متاسفم برای مسئول و نماینده شهر ما که با اینکه این‌همه تذکر به وی داده می‌شود ولی باز‌هم در اختیار گرفتن مالکین کلاهبردار دخالت می‌کند و هرسال اینکار را تکرار می‌کند و هرسال هم متاسفانه کار را برای ملوان به روزهای آخر می‌رساند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: اگر یک بازگشت به عقب داشته باشیم و خوب نگاه بکنیم، می‌بینیم مالکینی که این آقا انتخاب کرده است همه آنها یا زندانی هستند یا متواری از کشور و یا داخل کشور متواری هستند.

وی افزود: جالب‌تر از همه اینکه با اینکه تشکیلات تیم تغییر می‌کند اما آقای خسته‌بند اصرار در گرفتن مسئولیت و ریاست هیات‌مدیره دارد، من نمی‌دانم این چه اصراری است!؟

پیشکسوت باشگاه ملوان بندرانزلی اظهار داشت: این همه اشکالات و ایراداتی که ایشان بر فوتبال ما وارد کرده است چرا اینقدر اصرار می‌کند که باشد؛ نمی‌دانیم ایشان چرا باید در کاری که اصلا بلد نیست، ورود بکند و هرچقدر به او می‌گویم اهمیتی نمی‌دهد؛ آقا تو برو، دست بکش از فوتبال، این الان وضعیت تیم است چه کسی باید این تیم را درست بکند.

احمدزاده با بیان اینکه آقای خسته‌بند حتما الان همه تقصیر به گردن من است که دو هفته-ده روز به تیم آمدم!، تصریح کرد: تا کی می‌خواهی شرایط تیم را به اینگونه در بیاوری و همه اشتباهات را به گردن دیگران بیاندازی!؟ و سال‌هاست که گرفتار مشکلاتی هستیم که این آقا به‌وجود آورده و هرکسی حرف می‌زند گرفتار می‌شود و همه باید مطیع وی باشند و دست به سینه از او امر ببرند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با اشاره به اینکه نمی‌دانم چه دستی در کار است که ایشان هر سال هرکاری می‌خواهد می‌کند، افزود: امیدوارم حرف‌های من تلنگری باشید برای او و حامیان وی و همچنین تلنگری باشد که بگذارد و از ملوان برود تا ملوان و مردم انزلی از دستش راحت شوند.

وی در پایان تأکید کرد: این حرف‌هارا زدم نگران چیزی نیستم و خیلی ساده و آسان هر جریمه‌ای را می‌پذیرم و پای آن تا آخر هستم یا ایشان باید برود از تشکیلات فوتبال یا از هفته آینده من دیگر نیستم!

دانلود

Share