رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری؛

۲۱۰ پروژه گردشگری در استان گیلان در دست اجراست

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به اینکه ۲۱۰ پروژه گردشگری در استان گیلان در دست اجراست گفت: از این تعداد ۴۱ پروژه مربوط به احداث هتل است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به اینکه ۲۱۰ پروژه گردشگری در استان گیلان در دست اجراست گفت: از این تعداد ۴۱ پروژه مربوط به احداث هتل است.
دکتر علی اصغر مونسان در حاشیه بازدید از موزه میراث روستایی گیلان در رشت در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه رونق گردشگری زمینه‌ساز رونق اقتصادی جامعه است، افزود: ۹۰ درصد پروژه‌های گردشگری در دولت دوازدهم به بهره‌برداری می‌رسد.
وی خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های گردشگری در کشور با توجه به تحریم‌ها توسعه یافته است.
معاون رئیس جمهوری، منابع طبیعی و موزه‌ها را از مزیت‌های مهم گردشگری کشور دانست و تصریح کرد: موزه‌ها نشان‌دهنده آداب و رسوم کشور بوده و باید مورد توجه قرار گیرند.
وی خاطرنشان کرد: بیش از  ۶۰۰ موزه تخصصی و عمومی در کشور فعال است.
دکتر مونسان به موزه میراث روستایی گیلان اشاره کرد و افزود: در این موزه نیز شاهد افزایش زیرساخت‌های گردشگری در آینده نزدیک خواهیم بود.
وی به تحریم‌های صورت گرفته نسبت به جمهوری اسلامی ایران اشاره و خاطرنشان کرد: ارتباط با کشورهای همسایه زمینه توسعه گردشگری را فراهم می‌کند.
معاون رییس‌جمهوری تاکید کرد: در این راستا حذف روادید کشور عراق یکی از برنامه‌های مهم بود که به‌منظور رونق گردشگری انجام شد.

Share