دیارمیرزا گزارش می‌دهد

۹ کاندیدای ریاست هیأت فوتبال گیلان را بهتر بشناسید

سیری با بیان اینکه اسامی این ۹ نفر روز شنبه برای مراجع ذی‌صلاح ارسال خواهد شد، گفت: این افراد شرایط اساسنامه ما را داشتند اما به لحاظ مسائل دیگر اسامی آن‌ها باید به مراجع ذی‌صلاح ارسال شود تا تأیید نهایی صورت گیرد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرزاد سیری، دبیر هیات فوتبال استان گیلان در گفتگو با دیارمیرزا با بیان اینکه نام دو نفر از کاندیدای انتخابات ریاست هیأت فوتبال استان گیلان در برخی از رسانه‌های استان به درستی ذکر نشده است، گفت: آقایان قربانعلی الماسخاله، اسماعیل شاد، فرهاد خراسانی، افشین ناظمی، فرزاد داداش‌زاده، امیر فرحسینی، علی‌اصغر مکرم‌رفتاری، پیام باقری‌دوست و محمود یوسفی‌فر کاندیدای ریاست هیات فوتبال گیلان هستند که متأسفانه نام آقایان پیام باقری‌دوست و محمود یوسفی‌فر در برخی از رسانه‌ها به درستی اعلام نشد.

وی با اشاره به اینکه تنها ۹ نفر برای ریاست هیات فوتبال استان گیلان نام‌نویسی کردند، اظهار داشت: کمیته سه نفره که متشکل از دبیر هیأت فوتبال استان گیلان، نماینده حقوقی هیأت فوتبال استان گیلان و نماینده اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان بود، صلاحیت این ۹ نفر را مورد تأیید قرار داد.

سیری در ادامه با بیان اینکه اسامی این ۹ نفر روز شنبه برای مراجع ذی‌صلاح ارسال خواهد شد، گفت: این افراد شرایط اساسنامه ما را داشتند اما به لحاظ مسائل دیگر اسامی آن‌ها باید به مراجع ذی‌صلاح ارسال شود تا تأیید نهایی صورت گیرد.

دبیر هیات فوتبال استان گیلان افزود: نتیجه استعلام از مراجع ذی‌صلاح طبق اساسنامه باید طی ده روز به ما اعلام شود ولی احتمال دارد چند روز بیشتر به طول انجامد.

وی با بیان اینکه پس از تأیید نهایی افراد، اسامی آن‌ها را به فدراسیون فوتبال اعلام خواهیم شد، گفت: پس از ارسال اسامی فدراسیون به ما تاریخ دقیق برگزاری انتخابات را که در دهه سوم شهریور است، اعلام می‌کند.

۹ کاندیدای ریاست هیأت فوتبال گیلان را بهتر بشناسید

افشین ناظمی: سرمربی و سرپرست سابق تیم‌های داماش گیلان و سپیدرود رشت که در فصل گذشته هدایت تیم شهرداری فومن را برعهده داشت.

قربانعلی الماسخاله: وی سابقه بازی در تیم ایرانمهر رشت و ‌مدیرعاملی فجر سپیدرود را در کارنامه دارد، الماسخانه هم اکنون ریاست هیأت فوتبال استان گیلان است و در هشت سال اخیر سمت را برعهده داشته است.

اسماعیل شاد: شاد که مدیرعاملی موسسه فرهنگی و ورزشی پگاه کشور در کارنامه خود دارد دارای مدرک تحصیلی دکتری مدیریت استراتژیک است و بیش از سه دهه در کارخانجات شاخص صنعتی و دارویی گیلان سابقه مدیریتی دارد. نائب قهرمانی در جام حذفی و صعود به لیگ برتر با تیم فوتبال پگاه گیلان از جمله عملکرد مدیریتی وی در عرصه ورزشی است.

فرهاد خراسانی: حقوقدان و پیشکسوت باشگاه‌های داماش گیلان و سپیدرود رشت همچنین مدیرعاملی موسسه حقوقی، داوری و نایب رییس خانه مطبوعات گیلان از جمله سوابق وی است.

فرزاد داداش‌زاده: وی کارشناس ارشد فیزیولوژی ورزشی است و سابقه بازی در تیم‌های نوجوانان سپیدرود، جوانان سپیدرود، نوجوانان منتخب گیلان، ذوب آهن اصفهان، امید استقلال شهرداری رشت را در کارنامه دارد.

امیر فرحسینی: او دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته فیزیولوژی ورزشی است و به مدت ۳ سال و ۵ ماه، معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان گیلان را برعهده داشت. فرحسینی سابقه سرمربیگری جوانان سپیدرود نیز در کارنامه دارد.

علی‌اصغر مکرم‌رفتاری: وی بازیکن دهه ۶۰ ایرانمهر و ابوذر رشت بود.

پیام باقری‌دوست: باقری‌دوست از داوران درجه ملی استان گیلان بود و هم‌اکنون ناظر داوری در لیگ فوتبال استان گیلان است.

محمود یوسفی‌فر: او حدود هشت سال است که دبیری هیأت فوتبال بندر انزلی برعهده دارد.

Share