اواخر شهریورماه امسال؛

چهره‌های ماندگار صنعت مد به گیلان می‌آیند | برگزاری اجلاس کارآفرینی ملی در حوزه تخصصی مد و لباس

سید امیر مصباح، معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اعلام کرد: اجلاس کارآفرینی ملی در حوزه تخصصی مد و لباس، اواخر شهریورماه امسال با حضور چهره‌های ماندگار عرصه مدیریت و صنعت مد کشور در رشت برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اعلام کرد: اجلاس کارآفرینی ملی در حوزه تخصصی مد و لباس، اواخر شهریورماه امسال با حضور چهره‌های ماندگار عرصه مدیریت و صنعت مد کشور در رشت برگزار می‌شود.

سید امیر مصباح افزود: اجلاس یادشده در راستای پیام امسال مقام معظم رهبری مبنی بر رونق تولید و به منظور تحقق اهداف مندرج در قانون ساماندهی مد و لباس کشور، ترویج الگوهای ایرانی – اسلامی، هدایت بازار تولید و عرضه پوشاک داخلی برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: اجلاس کارآفرینی ملی در حوزه تخصصی مد و لباس در راستای حمایت از تولید ملی و ارائه راهکارهایی برای رونق تولید طرح‌ریزی شده است.

مصباح، محورهای اجلاس یادشده را نقش صنعت مد و پوشاک در توسعه پایدار، مدیریت راهبردی اشتغال، شناخت راهکارهای موثر اشتغال برای تحقق اقتصاد مقاومتی، آموزش رفتارهای مطلوب برای ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان، کارآفرینی و عملکرد کارآفرین برای آموزش و ترویج، ارزیابی و کارشناسی، آشنایی با راهکارهای افزایش فروش و متقاعدسازی مشتری با هدف تعامل و آشنایی شرکت‌های فعال، برندهای ملی کارخانه‌داران در حوزه مد و لباس با طراحان و مزون‌داران عنوان کرد.

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اضافه کرد: با توجه به اهمیت روزافزون مد و تأثیر بسیار زیاد آن بر فرهنگ عمومی جامعه و همچنین اهتمام به عناصر مثبت و منفی مدگرایی، باید به تولید نوگرایی و زایش مداوم فرهنگی آن اندیشید.

استان گیلان، برگزاری نود و ششمین نمایشگاه ملی مد و لباس فجر با عنوان مد و لباس ایرانی – اسلامی در اسفندماه سال گذشته را در کارنامه دارد.

اجلاس کارآفرینی ملی در حوزه تخصصی مد و لباس، ٢٣ شهریورماه ٩٨ در تالار مرکزی رشت برگزار می‌شود.

Share