معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان خبرداد:

پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه چهار بانده کردن شلمان به املش

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان از ۲ پروژه راهسازی در محورهای املش-شلمان و کلاچای-رحیم آباد-اشکورات بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان از ۲ پروژه راهسازی در محورهای املش-شلمان و کلاچای-رحیم آباد-اشکورات بازدید کرد.

علی اوسط اکبری مقدم امروز با همراهی دکتر اسداله عباسی نماینده مردم شهرستان های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران این شهرستان‌ها و مدیران کل راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و معاون منابع طبیعی استان از پروژه چهاربانده کردن مسیر املش به شلمان و تعریض محور کلاچای-رحیم آباد-اشکورات بازدید کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در این بازدیدها بر ضرورت همکاری دستگاه‌های متولی در جهت تامین مصالح مورد نیاز این پروژه ها به منظور تسریع در عملیات اجرایی تاکید و ساز و کار موردنظر در رفع موانع این موضوع را تعیین کرد.

پروژه چهار بانده کردن شلمان به املش با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی در فاز اول از شلمان به شیخ آباد پیشرفت ۱۰۰ درصدی داشته و فاز دوم از املش به استادکلایه دارای پیشرفت ۸۰ درصدی می‌باشد که اعتبار هزینه شده تاکنون به مبلغ ۱۳ میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان است.

جاده قزوین- رحیم آباد- کلاچای بعد از منطقه الموت با ساخت چندین تونل بزرگ و پل‌های متعدد وارد استان گیلان شده و با عبور از کنارگذر به طول ۷۰ کیلومتر در محدوده گیلان به شهر کلاچای می‌رسد.

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه سوم مرداد از محور قزوین به کلاچای بازدید کرد و از تسریع عملیات اجرایی با موافقت محیط زیست خبر داد.

Share