در آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان نهمین جشنواره کتابخوان رضوی در گیلان؛

دیارمیرزا حامی برتر رسانه‌ای نهمین جشنواره کتابخوان رضوی در گیلان شد

در آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان نهمین جشنواره کتابخوان رضوی در استان گیلان از پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به عنوان حامی برتر رسانه‌ای نهمین جشنواره کتابخوان رضوی در استان گیلان تجلیل به عمل آمد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان نهمین جشنواره کتابخوان رضوی در استان گیلان با حضور جمعی از مردم و مسئولین در صحن شبستان بقعه متبرکه خواهر امام رضا (ع) رشت برگزار شد.

در این مراسم از پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به عنوان حامی برتر رسانه‌ای نهمین جشنواره کتابخوان رضوی در استان گیلان تجلیل به عمل آمد و سینا هوشمند گورابی سردبیر و مدیرمسئول دیارمیرزا لوح تقدیر این جشنواره را به نمایندگی از اعضای هیات تحریریه دریافت کرد.

به گزارش دیارمیرزا، ۴۰ هزار گیلانی در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی استان گیلان حضور یافتند که رشد قابل توجهی نسبت به دوره گذشته داشته است.

گفتنی است، با برنامه ریزی‌های انجام شده، اختتامیه نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان گیلان همزمان با دهه مبارک امامت و ولایت با حضور ۱۸۵ برگزیده این رویداد مهم فرهنگی در بخش کودک، نوجوان، بزرگسال و خانوادگی، مسئولین، چهره های فرهنگی، مذهبی و عموم علاقمندان به خاندان عصمت و طهارت برگزار شد.

Share