درخواست رییس هیات فوتبال گیلان از مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی:

ورزشگاه‌های عضدی، تختی انزلی و سردار جنگل رشت سرپوشید شود

الماسخاله تاکید کرد: به دلیل بارنگی و شرایط جوی حاکم بر استان گیلان ورزشگاه های عضدی، تختی انزلی و سردار جنگل رشت سرپوشید شود تا شاهد حضور بیش از پیش تماشاگران خونگرم گیلانی در استادیوم های فوتبال باشیم. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، کریمی، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی بهمراه مریم بخشی، مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان و قربانعلی الماسخاله، رییس هیات فوتبال گیلان از ورزشگاه شهید عضدی رشت بازدید بعمل آوردند.

در این بازید بخشی مدیرکل ورزش و جوانان و الماسخاله رییس هیات فوتبال خواستار آغاز هرچه سریعتر بازسازی ورزشگاه عضدی شدند تا با هماهنگی مراجع ذیصلاح به دلیل رفاه حال تماشاگران فوتبال رشت تیم های سپیدرود و داماش در ورزشگاه شهید عضدی میزبان حریفان خود باشند.

در ادامه الماسخاله تاکید کرد: به دلیل بارنگی و شرایط جوی حاکم بر استان گیلان ورزشگاه های عضدی، تختی انزلی و سردار جنگل رشت سرپوشید شود تا شاهد حضور بیش از پیش تماشاگران خونگرم گیلانی در استادیوم های فوتبال باشیم.

وی افزود: روند ساخت ورزشگاه تختی انزلی می بایست سریع تر شود تا ملوان در تنها ورزشگاه این شهرستان دغدغه میزبانی شایسته را نداشته باشد.

Share