شریعتی فعلاً در خوزستان می‌ماند

واکنش استانداری خوزستان به ادعای جبار کوچکی‌نژاد: از لطف شما ممنونیم!

مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان گفت: فعلاً هیچ گونه صحبتی درباره رفتن غلامرضا شریعتی به استانداری گیلان مطرح نیست و استاندار خوزستان برای پیگیری جبران خسارات سیل و زلزله در خوزستان می‌ماند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سعید رضوانی در گفت‌وگو با تسنیم، در پاسخ به پرسشی درباره سخنان جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: غلامرضا شریعتی با همه قدرت و توان خود مشغول خدمت در خوزستان است و پس از سیل و زلزله اخیر خود را برای تحقق وعده‌ها متعهد می‌داند.

وی افزود: استاندار خوزستان همچنان تلاش دارد تا امور استان را به نحو احسن پیگیری کرده و هیچ دغدغه ذهنی به‌جز مسائل استان، پیگیری مطالبات مردم و توسعه استان ندارد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان از لطفی که در محافل به استاندار خوزستان وجود دارد تقدیر کرد و گفت: استاندار خوزستان همچنان با قدرت در استان مشغول به‌کار بوده و فعلاً هیچ گونه صحبتی درباره رفتن وی به استانداری گیلان مطرح نیست.

رضوانی بیان کرد: شریعتی به‌عنوان یکی از عناصر دولت و نظام با توجه به تصمیمات رئیس‌ جمهور، وزیر کشور و هیئت دولت مانند یک سرباز هر جا نیاز باشد به جمهوری اسلامی ایران خدمت می‌کند اما ترجیح وی بر این است که فعلاً به استان خوزستان خدمت کند.

گفتنی است امروز کوچکی نژاد مدعی شده بود که «شریعتی» استاندار جدید گیلان می‌شود(اینجا).

Share