با سخنرانی سه تن از اساتید برتر کشور

همایش مدیریت فروش و هوش اقتصادی برگزار می‌شود

مدیران نواندیش هشتمین همایش مدیریتی خود را با عنوان”مدیریت فروش و هوش اقتصادی” در تاریخ ۷ و ۸ شهریور ۹۸ برگزار می نماید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همایش ها ارتباط مستقیمی با رشد و پیشرفت افراد جامعه داشته و برگزاری همایش های آموزشی نشان دهنده آن است که افراد به دنبال یادگیری و استفاده از دانش روز در کسب و کار خود هستند. برگزار کنندگان همایش ها با هدف فراهم ساختن محیطی پوبا برای انتشار دستاورد های نو، تبادل دیدگاه بین افراد و انتقال تجارب اساتید برتر اقدام به برگزاری  همایش می کنند.

در دنیای پر مشغله ی امروز اغلب مدیران و صاحبان کسب و کار اهمیت ملاقات با سایر افراد موفق و کسب تجربه های جدید را فراموش کرده اند.

همایش های مدیریتی فرصتی فوق العاده ارزشمند برای کشف راهکارهای جدید در جهت رشد کسب و کار، شبکه سازی با سایر مدیران موفق و آشنایی با متدهای روز دنیا محسوب می شوند.

در همین راستا مدیران نواندیش هشتمین همایش مدیریتی خود را با عنوان”مدیریت فروش و هوش اقتصادی” در تاریخ ۷ و ۸ شهریور ۹۸ برگزار می نماید.

این رویداد بزرگ با حضور ۳۰۰ مدیر کسب و کار با سخنرانی سه تن از اساتید برتر کشور، دکتر رضا ابیاک، استاد علی معبودی و دکتر مهدی کنعانی در استان گیلان شهر رشت برگزار خواهد شد. علاقمندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت modirno.ir مراجعه نمایند.

 

 

 

 

Share