سرپرست استانداری گیلان:

هزار و ۲۶ پروژه همزمان با هفته دولت در گیلان افتتاح می‌شود

در هفته دولت امسال با تلاش و کوشش دستگاه‌های اجرایی و مشارکت فعالانه بخش خصوصی هزار و ۲۶ پروژه با اعتباری بالغ بر هزار و ۵۳۶ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ارسلان زارع از افتتاح هزار و ۲۶ پروژه همزمان با هفته دولت در استان گیلان با اعتباری بالغ بر هزار و ۵۳۶ میلیارد تومان خبر داد.

زارع در آستانه آغاز هفته بزرگداشت با گرامی‌ داشتن یاد و خاطره شهدای این ایام شهیدان رجائی و باهنر به تشریح برنامه‌ها و پروژه‌ها در هفته دولت پرداخت و افزود: در هفته دولت امسال با تلاش و کوشش دستگاه‌های اجرایی و مشارکت فعالانه بخش خصوصی هزار و ۲۶ پروژه با اعتباری بالغ بر هزار و ۵۳۶ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.
وی با بیان اینکه در هفته دولت سال گذشته، گیلان شاهد بهره‌برداری از ۶۲۸ پروژه به ارزش هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان بود، اظهار داشت: میزان پروژه ها در هفته دولت سال‌جاری به لحاظ تعداد ۶۴ درصد و از نظر مبلغ ۱۸ درصد بیشتر از سال گذشته است.
سرپرست استانداری گیلان با بیان اینکه بیش از هزار میلیارد تومان از اجرای این پروژه‌ها مربوط به مشارکت بخش خصوصی است، تصریح کرد: پروژه های آماده افتتاح در هفته دولت امسال در زمینه‌های صنعتی،کشاورزی، شیلات، عمران شهری، گازرسانی، آبرسانی، برق‌رسانی، آسفالت راه های روستایی، گردشگری ، حمل و نقل، احداث فضاهای آموزشی و مسکن مددجویان کمیته امداد است.
وی همچنین به سفر خود و معاونان استانداری به شهرستان‌های استان به منظور افتتاح پروژه‌ها اشاره کرد و گفت: در هفته دولت نمایندگانی از سوی دولت نیز برای افتتاح برخی پروژه‌ها به گیلان سفر می‌کنند.

Share