ادعای عجیب مدیرعامل کارون اروند خرمشهر

نه تنها انتقال امتیاز به داماش کان لم یکن شد بلکه باید یک میلیارد تومان خسارت بدهند!

ادعای عجیب تر مدیرعامل باشگاه کارون خرمشهر، شمالی ها را مبهوت کرده است؛ وی مدعی شد: طبق توافقات اولیه مبلغ ١ میلیارد و ۵٠٠ هزار تومان بابت عدم عمل به تعهدات از باشگاه داماش مطالبه خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خط اول ورزشی، مسئولان باشگاه اروند کارون با ارسال نامه ای به مالک داماش گیلان به دلیل عدم رعایت مفاد اعلام شده انتقال سهمیه لیگ یکی خود به این تیم را کان لم یکن دانستند و حتی مدیرعامل این باشگاه پا فراتر گذاشته و مدعی شد باشگاه داماش طبق تفاهم نامه در صورت عدم عمل به تعهدات باید مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان خسارت بدهد.

در تاریخ سوم تیر ماه گذشته قراردادی فی‌مابین دو باشگاه داماش و کارون در تهران منعقد و طرفین نسبت به مفاد قرارداد مورد توافق متعهد شدند، پس از امضای این قرارداد در ماده یک مقرر شد مدیرعامل کارون اروند نسبت به رفع تعارض باشگاه خود اقدام نماید و متعاقباً مدارک و سایر اسناد تسویه‌حساب مالی طلبکاران خود را تهیه و ارائه نماید. اما باشگاه داماش مدعی است؛ پس از امضای قرارداد تا ایام پایانی مهلت ۳۰ روزه، مشارالیه به هیچ‌یک از تماس‌های تلفنی و پیامکی مدیران داماش پاسخگو نبودند. این درحالی است که چک باشگاه جنوبی آماده تحویل بود.

نکته جالب داستان گفتگوی امیر سامری، مدیرعامل باشگاه اروند خرمشهر با سایت ورزش سه هست؛ وی در این مصاحبه توپ را به زمین داماشی ها انداخت و گفت: حدود یک ماه پیش با مسئولان باشگاه داماش گیلان مذاکراتی را انجام دادیم و پس از انجام مذاکرات به توافقاتی نیز دست یافتیم. طبق قراردادی که بین ما و مسئولان باشگاه داماش منعقد شد آنها متعهد شدند تا تاریخ ۳ مرداد به تعهدات شان عمل کنند اما علاوه بر اینکه به تعهدات شان عمل نکردند بلکه ما از هیچ تیمی از جمله داماش هیچ دریافتی نداشتیم. در قرارداد و توافق نامه ای که بین طرفین تنظیم شده بود بندی وجود داشت مبنی بر اینکه اگر طرف مقابل به تعهداتش عمل نکند معامله فسخ خواهد شد با این حال با توجه به عدم عمل به تعهدات از سوی مسئولان باشگاه داماش تا تاریخ ۳ مردادماه و نظر به وجود بند مشروط در قرارداد طرفین این معامله فسخ شده و از درجه اعتبار ساقط شده است.

اما ادعای عجیب تر مدیرعامل باشگاه کارون خرمشهر، شمالی ها را مبهوت کرده است؛ وی مدعی شد: طبق توافقات اولیه مبلغ ١ میلیارد و ۵٠٠ هزار تومان بابت عدم عمل به تعهدات از باشگاه داماش مطالبه خواهیم کرد.

یعنی داماشی ها نه تنها موفق نشدند امتیاز لیک یک را خریدیاری کنند بلکه بخاطر بد عهدی باید یک میلیارد تومان خسارت بدهند.

موضوعی که جا دارد باشگاه داماش واکنش مناسبی به ان دهد.

Share