شهردار لاهيجان خبر داد:

نخستین جشنواره اقوام گیلان در لاهیجان برگزار می‌شود

مسعود کاظمی، شهردار لاهیجان اظهار کرد: نخستین جشنواره اقوام استان گیلان روز جمعه چهارم مرداد ۹۸ از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب در لاهیجان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، شهردار لاهیجان گفت: نخستین جشنواره اقوام استان گیلان در لاهیجان برگزار می شود.

مسعود کاظمی در گفتگویی افزود: این جشنواره روز جمعه چهارم مرداد ۹۸ از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب با مشارکت شورای اسلامی شهر، شهرداری لاهیجان و هیات ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی استان گیلان در پارک جنگلی میرصفا در خیابان شقایق لاهیجان برگزار می شود.

وی اضافه کرد: این جشنواره شامل بازی های بومی محلی، غذا و نان محلی، صنایع دستی، کشتی گیله مردی، نمایش های آیینی، موسیقی محلی و لافند بازی با حضور هیات های روستایی و بازی های بومی و محلی شهرستان های استان گیلان در فضای زیبا و دلپذیر پارک جنگلی میرصفای لاهیجان برگزار خواهد شد.

کاظمی گفت: لاهیجان شهر نمونه گردشگری طبیعی و تاریخی ایران و شهر جشنواره ها می باشد و مدیریت شهری لاهیجان در کنار عمران و آبادانی و توسعه شهر به اجرای برنامه های فرهنگی و هنری و ایجاد نشاط و شادابی شهروندان توجه ویژه ای دارد.

وی افزود: لاهیجان به عنوان شهر شب های روشن انتخاب شده و این شهر پتانسیل دارد که به عنوان یک شهر ۲۴ ساعته مورد بازدید گردشگران قرار گیرد.

شهردار لاهیجان در پایان از حمایت ها و پشتیبانی فرماندار و اعضای شورای تأمین و شورای اسلامی شهر و تلاش های کارکنان شهرداری قدردانی کرد.

Share