رئیس هیات نجات غریق آستارا خبر داد:

نجات دو گردشگر زن در آب های ساحلی آستارا

حسین انزابی، رئیس هیات نجات غریق آستارا گفت: ناجیان غریق این هیات، دو گردشگر زن را از غرق شدن در آب های ساحلی این شهرستان نجات دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، رئیس هیات نجات غریق آستارا گفت: ناجیان غریق این هیات، دو گردشگر زن را از غرق شدن در آب های ساحلی این شهرستان نجات دادند.

حسین انزابی اضافه کرد: نجات یافتگان، امروز در طرح سالمسازی سفیر امید شنا می‌کردند و در نجات آنها نیروهای هلال احمر نیز همکاری کردند.

وی اظهار کرد: روز گذشته نیز ناجیان غریق دو نفر را در منطقه خطرآفرین خلج محله از غرق شدن نجات داده بودند و با توجه به استقبال مسافران تابستانی از نوار ساحلی آستارا، ۳۶ ناجی غریق با کارت‌های درجه یک و دو مهارت از فدراسیون نجات غریق و دو دستگاه جت اسکی در طرح‌های سالمسازی سفیر امید، صدف و لوندویل و ۱۴ منطقه خطر آفرین ساحل آستارا مستقر هستند.

وی ساعت کار ناجیان را هشت تا ۲۰ اعلام و گردشگران را به شنا در طرح‌های سالمسازی دریا و خودداری از شنا در هوای بارانی و مناطق خطرآفرین توصیه کرد.

انزابی ادامه داد: برای پیشگیری از جان باختن در دریا علاوه بر خدمات امدادی، نصب تابلوهای هشدار در نقاط خطر آفرین و افزایش تجهیزات ناجیان ضروری است و امیدواریم مسئولان در این خصوص اقدام کنند.

Share