مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان:

می توانیم از تحریم‌ها فرصت سازی کنیم|در گیلان ۳۳ شرکت صنعتی در حال فعالیت هستند

شهیدی با بیان اینکه حمایت از صنایع کوچک از وظایف شرکت شهرکهای صنعتی است، گفت: در گیلان ۳۳ شرکت صنعتی در حال فعالیت هستند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان با تبریک روز خبرنگار و تقارن آن با ۲۱ مرداد روز حمایت از صنایع کوچک گفت: اعتقاد دارم هر تحولی که در کشور رخ خواهد داد از بخش فرهنگی است و اصحاب رسانه با سختی‌ها و تنش‌های زیادی مواجه هستند.

احمدعلی شهیدی با بیان اینکه اهالی قلم به مانند یک قاضی هستند، گفت: حفظ اشتغال و حمایت از صنعت از دغدغه های خبرنگاران است و این امر نشان از متعهد بودن خبرنگاران استان نسبت به رسالت خبری دارد.

وی افزود: یکی از وظایف مهم خبرنگار بیان حقایق و نقاط ضعف و وقت است که برای اینکار نیاز به ذهن باز و وجدان بیدار دارد و اصحاب رسانه با درایت و تیزبینی خود این مسئولیت خطیر را در جامعه به درستی انجام می دهند.

می توانیم از تحریم‌ها فرصت سازی کنیم

شهیدی با بیان اینکه حمایت از صنایع کوچک از وظایف شرکت شهرکهای صنعتی است، گفت: در گیلان ۳۳ شرکت صنعتی در حال فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه صنایع کوچک به علت نوع فعالیت خودشان کمتر از تحریم‌ها آسیب می بینند، گفت: به علت شرایط سیاسی کشور و تحریم‌ها توصیه شده است که بیشتر از تولیدات داخلی استفاده شود و به همین جهت برای فعال سازی واحدهای تولیدی تعطیل به ما مراجعه می کنند تا بتوانند این واحدها را بخرند و یا فعال سازی کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان افزود: در حال حاضر در حوزه تولید پوشاک با محصولات چینی در حال رقابت هستیم و تولیدات داخلی ازنظر کیفیت و قیمت بسیار مناسبتر از چینی است.

وی راه برون رفت از وضعیت اقتصادی را همکاری و اتحاد در بین همه دستگاه‌ها بیان کرد و گفت: می توانیم از تحریم‌ها فرصت سازی کنیم و مانند چین که ارزش پول ملی آنها در دوره ای کم شد و محصولات خود را به کل جهان تحمیل کردند کشور ما نیز از این فرصت که دشمنان در اختیار ما گذاشتند با تولیدات داخلی مناسب و صادرات آن به کشورهای مختلف این چالش بزرگ را پشت سر بگذرانیم.

شهیدی در پایان گفت: امیدواریم با پویایی اقتصاد وابستگی ما به نفت کمتر شود و در این امر رسانه بسیار به ما کمک خواهد کرد.

Share