با حکم شهرود امیرانتخابی؛

معاون سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی میراث فرهنگی گیلان منصوب شد

طی حکمی از سوی شهرود امیرانتخابی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گیلان، رضا حسن پور پس کلاسی به‌عنوان معاون سرمایه گذاری و برنامه ریزی استان گیلان منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، طی حکمی از سوی مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گیلان، رضا حسن پور پس کلاسی به‌عنوان معاون سرمایه گذاری و برنامه ریزی استان گیلان منصوب شد.

در این حکم که به امضای شهرود امیرانتخابی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گیلان رسیده است، رضا حسن پور پس کلاسی به عنوان معاون این حوزه منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

جناب آقای رضا حسن پور پس کلاسی با سلام و تحیات احتراماً با عنایت صورتجلسه شماره ۱۵۳۱۸/۹۸۲۷۰۰ مورخ ۱۳/۰۵/۱۳۹۸ کمیته سرمایه انسانی منضم به نامه شماره ۳۲۷۰۰/۹۸۳۷۰۳ مورخ ۱۹/۵/۹۸ مدیرکل منابع انسانی و رفاه سازمان مرکزی، نظر به تعهد و تجارب ارزنده شما به سمت « معاون سرمایه گذاری و برنامه ریزی » اداره کل منصوب می شوید. سیاست گذاری، برنامه ریزی، تعیین خطی مشی ها، و اولویت بندی امور سرمایه گذاری در امر گردشگری، ایجاد تسهیلات لازم به منظور جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی و ایجاد هماهنگی لازم با دستگاهها، بانکها و نهاد های ذیربط، بهبود توسعه کیفی و کمی و سرمایه گذاری تاسیسات گردشگری، اهم وظایف مورد انتظار می باشد. توفیق شما را در خدمت به فرهنگ و هنر استان عزیزمان گیلان، با رعایت اصول قانون مداری و رعایت منشور اخلاقی سازمان از درگاه خداوند منان خواستارم. خاطر نشان می گردد که آقای رضا حسن پور پس کلاسی پیش از این سرپرست معاونت سرمایه گذاری و برنامه ریزی گیلان بود.

Share