سرمربی داماش گیلان در جمع خبرنگاران:

مدیریت داماش خواستار جدایی سه بازیکن بود | هر توهینی که به رشت و انزلی شود توهین به گیلان است

فراهانی با بیان اینکه بعد از سه سال غیبت خیلی باید تلاش کنیم، گفت: بازی برابری بود و ما تنها توانستیم از موقعیت خود استفاده کنیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سیامک فراهانی، سرمربی داماش گیلان با بیان اینکه پیروزی سه بر صفر مقابل سرخپوشان پاکدشت به معنای این‌ نیست که خیلی بهتر از حریف بودیم، گفت: از بازیکنان خودم تشکر می‌کنم که سه امتیاز حساس را کسب کردند.

وی با اشاره به اینکه این بازی درس بزرگی به ما داد، اظهار کرد: نباید پشت این نتیجه مخفی شویم.

فراهانی با بیان اینکه بعد از سه سال غیبت خیلی باید تلاش کنیم، گفت: بازی برابری بود و ما تنها توانستیم از موقعیت خود استفاده کنیم.

سرمربی تیم داماش گیلان با اشاره به اینکه هدفگذاری باشگاه را باید مدیر باشگاه اعلام کند، تصریح کرد: منتظریم هدف باشگاه در خصوص لیگ یک مشخص شود.

فراهانی در خصوص عدم برگزاری اردوی شب قبل بازی نیز گفت: به دلیل حضوز مسافران تمام هتل‌ها رزرو بودند و نتوانستیم مکانی فراهم‌ کنیم.

سرمربی تیم باشگاه داماش گیلان با اشاره به اینکه باشگاه تا ۱۶ ام توانست سهمیه بگیرد، گفت: از نظر سازماندهی عقب هستیم و برای حضور در لیگ یک باید قوی‌تر باشیم.

وی در خصوص بازی الگیلانو نیز با اشاره به اینکه برای همه تیم‌ها احترام قائلیم، گفت: تمام تلاش این است که شجاعانه بازی کنیم و جلوی هر حریف برای برد می‌رویم.

سرمربی داماش با بیان اینکه امیدوارم هر سه تیم‌ گیلانی فقط برای بردن هم تلاش نکنیم، اظهار داشت: تنها برای کری نباید بازی کنیم.

فراهانی در پاسخ به سوال خبرنگار دیارمیرزا مبنی بر علت جدایی سه بازیکن داماش پیش از شروع لیگ نیز گفت: باشگاه گفت نمی‌توانیم این سه بازیکن را نگه داریم و یاید جدا شوند.

وی با اشاره به اینکه من اهل گلایه نیستم، اظهار داشت: من از همکارانم انتظارم خیلی بیشتری دارم زیرا تیم‌های پولدار به ما که تیم خصوصی هستیم رحم نمی‌کنند و با بودجه بیت المال دست ما را خالی می‌کنند.

فراهانی همچنین ادامه داد: چیزی که مهم است این است که داماش متکی به هیچ بازیکن و مربی نیست.

وی با اشاره به اینکه حساسیت‌ها لذت فوتبال را زیاد می‌کند، گفت: سعی نکنیم به هم توهین کنیم، ما گلیک هستیم هر توهینی به رشت و انزلی شود توهین به گیلان است.

فراهانی ادامه داد: هفته پیش در بابل ما را تشویق کردند و باید سعی کنیم احترام‌ ها حفظ شود.

سرمربی داماش گیلان گفت: ما باید در بیرون و داخل زمین قوی‌تر ظاهر شویم.

وی در خصوص خرید امتیاز باشگاه با اشاره به اینکه در خصوص این موضوع نظری نمی‌دهم، اظهار داشت: دلم میخواست حق بازیکنان ما را می‌دادند و این برای من لذتبخش بود اما خداروشکر یک سهمیه برای گیلان گرفتم.

فراهانی در پایان گفت: از محرومیت‌ها راضی نیستم‌ و هنوز منتظرم رای خوشه طلایی و مقاومت هستم.

Share