اظهارات جنجالی لطیفی در جمع خبرنگاران:

مالک واقعی ملوان خسته‌بند است نه میرابی | بازیکنان به خاطر مردم انزلی در زمین حاضر شدند

لطیفی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه متوجه نشدیم بلاخره حسن خسته بند مالک باشگاه است یا میرابی، تصریح کرد: در فدراسیون فوتبال خسته بند را به عنوان مالک می شناسند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علی لطیفی سرمربی ملوان در کنفرانس خبری پس از بازی با آرمان گهر سیرجان با بیان اینکه با تعدادی از بازیکنان همین امروز قرارداد امضا شده، افزود: نمی دانستیم چه کسانی را برای بازی به هتل دعوت کنیم. ناهماهنگی وجود داشت علی رغم اینکه به دلیل جسمانی شرایط مناسبی نداریم و به دلیل تاکتیکی نیز کاری صورت نگرفته و همواره در حاشیه بودیم برنده این بازی ملوان بود چون جوانان فرصت حضور در میدان را پیدا کردند.

وی بابیان اینکه دست ما خالی بود، افزود: به نسبت بازی اول راضی تر هستم به قدری حاشیه ها زیاد است که نمی توانم چیزی بگویم.

لطیفی با بیان اینکه اطلاع ندارم سالهای گذشته چه اتفاقی افتاده افزود: اینکه چه کارهایی شده خبر ندارم اما دورادور دیده ام که آقای خسته بند زحمت می کشد. به جهت اینکه مالک باشگاه حضور ندارد برخی کارها را آقای خسته بند انجام می دهد.

سرمربی ملوان با بیان اینکه نباید سیاه و سفید نگاه کرد، اظهار داشت: پنجره نقل و انتقالات ملوان توسط آقای میرابی مالک باشگاه باز شد اما از سوی دیگر ایشان از مدیریت فوتبال چیزی نمی داند و هیچ کدام از بازیکنان حاضر به حضور در زمین نبودند و صرفا به خاطر مردم انزلی در زمین حاضر شدند.

لطیفی با بیان اینکه استعفای خودم را نوشته بودم و به هیچ عنوان نمی خواستم حاضر شوم، تصریح کرد: با کمی و کاستی می سازم اما نمی توانم به بازیکنان بگویم که چرا غذا آماده نیست و…

وی با بیان اینکه تا روز گذشته و قبل از مصاحبه، آقای میرابی از من برای جذب بازیکن نظر می خواست، افزود: اینکه موفق نبوده بازیکنان مورد نظر مرا جذب کند یا حفط کند بحث دیگری است. روز اول گفتم در بخش نقل و انتقالات ورود نمی کنم و دنبال این نیستم که پولی بگیرم و دنبال بازیکن بروم اما متاسفانه ۹۵ درصد بازکینان مورد درخواست من جذب نشدند.

لطیفی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه متوجه نشدیم بلاخره حسن خسته بند مالک باشگاه است یا میرابی، تصریح کرد: شفاف می گویم که طبق شنیده ها یکسری از افراد خواستار دریافت این تیم شدند که در نهایت آقای میرابی به عنوان مالک مشروط انتخاب شد. آقای خسته بند شرط کرده است که اگر آقای میرابی به تعهدات خود عمل کند مالک باشگاه خواهد شد. مصیبت اصلی آنجاست که من با او صحبت کردم و گفتم خواسته ای ندارم.

سرمربی ملوان با بیان اینکه به میرابی گفتم ملوان ۵۰ درصد کار را به دلیل ریشه و سوابقی که دارد جلو است، افزود: بنابراین باید ایشان به تعهدات خود نسبت به بازیکنان و تیم عمل کند اما هیچکدام از تعهدات انجام نشد.

لطیفی گفت: به طرف مقابلم اعتماد کردم و قرادادم را تحویل نگرفتم چون هدفم فقط صعود ملوان به لیگ برتر بود.

وی در پاسخ به سوال دیگری در رابطه با اینکه آیا با خسته بند جلسه ای برگزار کرده گفت: در فدراسیون فوتبال خسته بند را به عنوان مالک می شناسند و امضای محسن میرابی را قبول ندارند. همچنین خسته بند هر زمانی که بخواهد می تواند میرابی را برکنار کند.

به گزارش دیارمیرزا گفتنی است طبق اعلام روابط عمومی باشگاه علی لطیفی لحظاتی پس از این اظهارات از سمت خود برکنار شد.

Share