یک منبع مطلع در گفتگو با دیارمیرزا تشریح کرد:

ماجرای شایعه اعتصاب کارکنان بیمارستان آریای رشت

دادخواه با بیان اینکه هر چند حفظ جان بیمار و عدم ممانعت از خدمت رسانی به مددجویان این مرکز بزرگ و باسابقه در اولویت قرار دارد یادآور شد: پخش اخبار جعلی در مورد یک جلسه انتخاباتی خود مانع رسیدن پرسنل به مطالبات است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا صبح امروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه حدود ۲۵۰ تن از کارکنان بیمارستان آریای شهر رشت به دلیل کاهش بی‌دلیل حقوق از ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان اقدام به اعتصاب کردند.

د همین زمینه علی دادخواه به عنوان یک منبع مطلع در گفتگو با دیارمیرزا ضمن تکذیب این رویداد اظهار کرد: امروز سه شنبه اول مردادماه انتخابات شورای اسلامی کار از ساعت ۷ صبح با حضور نمایندگان اداره کار و دانشگاه و با حضور ۱۹ کاندیدا کلید خورد.

وی ادامه داد: تشکیل شورای اسلامی کار گام مهم و البته امیدوار کننده ای از سوی هیات مدیره بیمارستان آریا برای احقاق حقوق پرسنل غیرسهامدار و البته تعامل سازنده بین هیات مدیره و گروه پرسنل زحمت کش آریا می باشد که در بین بیمارستان های خصوصی استان برای اولین بار شکل می گیرد.

دادخواه تصریح کرد: هر چند بیمارستان آریا سابقه تشکیل چنین شورایی را داشته است اما در راستای تبلیغات کاندیداها در محل سالن کنفرانس بیمارستان جلسه گفتگوی خودجوشی بین بعضی کاندیداها و پرسنل جریان دارد.

وی افزود: مدیریت بیمارستان علی رغم عدم متعارف بودن چنین جلسه ای در روز رای گیری برای آنکه کاندیداها و پرسنل برای ابراز نظرات خود آزاد باشند از حضور آنان ممانعت نکرد.

دادخواه با بیان اینکه هر چند حفظ جان بیمار و عدم ممانعت از خدمت رسانی به مددجویان این مرکز بزرگ و باسابقه در اولویت قرار دارد یادآور شد: پخش اخبار جعلی در مورد یک جلسه انتخاباتی خود مانع رسیدن پرسنل به مطالبات است و امیدوارم رسانه ها در این مورد احتیاط لازم را بکنند که موجبات نگرانی و تشویق گیرندگان خدمت از این مرکز را فراهم نیاورند.

Share