آرزوی تیفوسی‌ها بر باد می‌رود؟

لیگ یکی شدن داماش از دست رفت!؟ | نامه مدیرعامل کارون به اسماعیل حاجی‌پور

مسئولان باشگاه اروند کارون با ارسال نامه ای به مالک داماش گیلان به دلیل عدم رعایت مفاد اعلام شده انتقال سهمیه لیگ یکی خود به این تیم را منتفی اعلام کرد!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا داماشی ها که پیش از این و در جریان دیدار پلی آف برای حضور در لیگ یک، با اشتباه عجیب و تاثیرگذار داوری فرصت حضور در لیگ دسته اول فوتبال ایران را از دست داده بودند در روزهای اخیر به دنبال خرید سهمیه لیگ یکی تیم کارون اروند خرمشهر بودند تا به این ترتیب بتوانند حق واقعی خود را به دست بیاورند و در بازی های لیگ یک حضور پیدا کنند.

این انتقال در حالی که با موفقیت پیش می رفت نامه ای که امروز مسئولان باشگاه کارون به مالک داماش زدند نشان داد گویا مسائل به گونه ای دیگر در پیش است و اتفاقا برخلاف آنچه پیش از این عنوان می شد حضور داماشی ها در لیگ دسته اول در هاله ای از ابهام فرورفت. مسئولان تیم کارون در نامه خود آورده اند به دلیل آنچه انجام نشدن تعهدات توسط مسئولان گیلانی عنوان شد، انتقال سهمیه به گیلان منتفی شده است.

با این حال باید دید در روزهای اخیر چه اتفاقاتی خواهد افتاد و داماشی ها سرعت لیگ یکی شدن خود را بالاتر خواهند برد یا اینکه باید همچنان در لیگ دسته دوم فوتبال ایران توپ بزنند. این اتفاق در حالی افتاد که روز گذشته برگزار کننده رقابت های لیگ دسته اول عنوان کرده بود تنها یک امضا از سوی فدراسیون فوتبال باقی مانده است تا داماشی ها لیگ یکی شوند.

 

داماش لیگ یکی می‌شود؟

این نامه درحالی منتشر شده که جلسه رسیدگی به پروندی واگذاری دو باشگاه دسته اولی فوتبال کشور در کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال و با حضور نمایندگان باشگاهها برگزار می شود.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال پیرو شکایت باشگاه داماش گیلان به طرفیت باشگاه کارون اروند خرمشهر در خصوص واگذاری باشگاه مزبور، جلسه رسیدگی به شکایت روز دوشنبه ۷ مرداد ساعت ۱۲:۳۰ با حضور نمایندگان دو طرف در کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

Share