فرمانده انتظامی لنگرود خبر داد:

کشف ۹ دستگاه بیت‌کوین قاچاق در لنگرود | یک متهم ۳۴ ساله دستگیر شد

سرهنگ مجید نیکوئی، فرمانده انتظامی لنگرود از کشف ۹ دستگاه بیت‌کوین قاچاق و متعلقات آن به ارزش بیش از ۹۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی لنگرود از کشف ۹ دستگاه بیت‌کوین قاچاق و متعلقات آن به ارزش بیش از ۹۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید نیکوئی با اعلام این خبر گفت: در اجرای تدابیر مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال، طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برخورد با مفسدان اقتصادی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: در اجرای این طرح ماموران پلیس آگاهی شهرستان با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) با انجام تحقیقان میدانی و نامحسوس مکانی را در بخش اطاقور این شهرستان که در آنجا دستگاه‌‎ بیت‌کوین (تبادل ارز در فضای مجازی) قاچاق نگهداری می‌شد شناسایی کردند.

سرهنگ نیکوئی با بیان اینکه پس از هماهنگی قضائی ماموران پلیس در عملیاتی با ورود با مکان مورد نظر ۹ دستگاه بیت‌کوین قاچاق را کشف کردند بیان داشت: در این راستا یک متهم ۳۴ ساله دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش بیت‌کوین‌های کشف شده را ۹۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

Share