ادامه نوسان قیمت‌ها

قیمت انواع خودرو در بازار امروز ۹۸/۰۵/۰۱+ جدول

گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از کاهش ۱۰ میلیون تومانی قیمت انواع خودروهای داخلی در طول یک هفته اخیر دارد. در هفته گذشته قیمت پژو۲۰۶ تیپ ۲حدود ۸۴میلیون تومان اما امروز ۷۷ میلیون تومان و ۵۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در بازار امروز خرید و فروش خودرو روند نزولی قیمت انواع خودروهای داخلی همچنان ادامه دارد به نحوی که در یک هفته اخیر برخی از خودروها شاهد کاهش ۱۰ میلیون تومان هستند.

به عنوان نمونه در هفته گذشته قیمت پژو۲۰۶ تیپ ۲حدود ۸۴میلیون تومان اما امروز ۷۷ میلیون تومان و ۵۰۰ هزار تومان، پژو۲۰۶ تیپ ۵ حدود قیمت ۹۹ میلیون تومان اما امروز ۸۸ میلیون تومان و پژو۲۰۶ صندوق‌دار ۱۰۱میلیون تومان بود اما هم اکنون ۸۹ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

در حال حاضر پژو ۴۰۵ با قیمت ۷۲ میلیون تومان، پژو پارس با کاهش ۶ میلیون تومانی با قیمت ۸۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با قیمت ۷۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و پژو۲۰۶ صندوق داربا قیمت ۸۹ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

علاوه بر این پژو۲۰۷ اتوماتیک با کاهش ۳ میلیون تومانی با قیمت ۱۵۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، رانا با کاهش ۶ میلیون تومانی با قیمت ۷۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، اچ سی کراس با کاهش ۷ میلیون تومانی با قیمت ۱۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

قیمت خودروهای داخلی در بازار امروز ۱۳۹۸/۰۵/۰۱  به‌شرح زیر است:

Share