فرشاد پیوس در آستانه پیوستن به چوکا:

قول قهرمانی چوکا را نمی دهم | اولویت من استفاده از بازیکنان بومی تالش است

فرشاد پیوس اظهار داشت: قول قهرمانی چوکا را نمی دهم چون هر مربی که قول قهرمانی داده حرف الکی زده است ولی برای خوشحالی هواداران کارهایی انجام خواهیم داد تا سال سال چوکا باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرشاد پیوس در گفتگو با قلعه عقابها اظهار داشت: قول قهرمانی چوکا را نمی دهم چون هر مربی که قول قهرمانی داده حرف الکی زده است ولی برای خوشحالی هواداران کارهایی انجام خواهیم داد تا سال سال چوکا باشد.
پیوس پس از خروج از جلسه هیات مدیره چوکا اظهار داشت: جلسه خوبی بود که دو طرف مذاکرات خوبی داشتند هم آقای شکری نماینده تالش و هم هیات مدیره چوکا به دقت مذاکرات را بررسی می کردند و من از آنها تشکر می کنم که دغدغه های تیم چوکا را دارند.
پیوس در ادامه افزود: من با آقای پورحسن در ارتباط بودم تا اینکه امروز باهم مذاکره کردیم و قرار است روز یکشنبه جواب نهایی را به باشگاه چوکا اعلام کنم و توافق نهایی روز یکشنبه هفته آینده از طرف بنده اعلام می شود.
پیوس با اشاره به زیر ساخت های مناسب تالش گفت: من با پرسپولیس در قلعه عقابها بازی کردم و با خونه به خونه هم در تالش مربی گری کردم. مردم تالش را دوست دارم و دلیل اصلی آمدنم به تالش فقط عشقی است که به هواداران با عشق چوکا دارم.
پیوس با اشاره به اینکه از شهید قندی و چند تیم دیگر پیشنهاد داشتم گفت: اولویت من استفاده از بازیکنان بومی تالش است و ۷۰درصد تیم چوکا بازیکنان بومی خواهند بود. بومی گرایی اولویت من خواهد بود دوکمک مربی به همراه خود به تالش خواهم آورد ولی بقیه کارمن از تالش هستند حتی مربیان جوان تالشی هم در کنار من خواهند بود.
پیوس در پایان در مورد مبلغ قرار داد خود هم تصریح کرد: مبلغی نزدیک نیم میلیارد تومان می باشد و امیدوارم با حضورم در قلعه عقابها و پیروزی های آینده دل هواداران چوکا را شاد کنم و از آقای شکری نماینده تالش و هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه چوکا تشکر ویژه دارم.

گفتنی است چوکا هم اکنون در لیگ دسته دوم فوتبال ایران حضور دارد.

Share