سرمربی تیم سرخپوشان پاکدشت

فوتبال امروز به نفع تیم‌های پولدار است

نیکبخت گفت: فوتبال امروز به نفع تیم‌های پولدار است اما این بدان معنا نیست که تیم‌هایی مانند داماش شانس صعود به لیگ برتر را نداشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علی نیکبخت، سرمربی تیم سرخپوشان پاکدشت در کنفرانس خبری پس از بازی با داماش گیلان ضمن تبریک به تیم داماش بابت پیروزی سه بر صفر، گفت: خداروشکر که داماش پس از چند سال لیگ یکی شد و حیف است که شهر رشت با یک چنین هوادارانی در سطوح بالای فوتبال تیم نداشته باشد‌.

وی با بیان اینکه دلیل اینکه فدراسیون فوتبال بازی‌ها را هر ۵ روز یکبار برگزار می‌کند، گفت: شرایط اصلا خوب نیست و این کار فدراسیون باعث مصدومیت بازیکنان خواهد شد.

نیکبخت با اشاره به اینکه فوتبال ما هنوز حرفه‌ای نشده است، اظهار کرد: این کار فدراسیون اصلا منطقی نیست.

وی همچنین ادامه داد: این کار فدراسیون فوتبال فقط به نفع تیم‌های پولدار است و تیم‌هایی که دیر بسته شدند و منابع مالی خوبی ندارند متضرر خواهد شد.

سرمربی تیم سرخپوشان پاکدشت با بیان اینکه ما دو هفته مانده به رقابت‌ها تیم خود را بستیم اما داماش گیلان اسکلت تیم خود را حفظ کرد، افزود: بازیکنان جدید داماش گیلان بر روی نیمکت خود هستند.

وی همچنین با اشاره به اینکه سرخپوشان بر روی اشتباه فردی گل اول و دوم را خورد، اظهار کرد: این صحبت‌های من به این معنا نیست که ما منکر بازی خوب داماش باشیم.

نیکبخت گفت: فوتبال امروز به نفع تیم‌های پولدار است اما این بدان معنا نیست که تیم‌هایی مانند داماش شانس صعود به لیگ برتر را نداشته باشند.

Share