فرمانده سپاه قدس گیلان:

فضای مجازی باید توسط نیروهای انقلابی اداره شود | تاسیس گردان‌های سایبری در هر شهر

عبدالله‌پور به فعالیت‌های سپاه در در حوزه مجازی اشاره کرد و افزود: فضای مجازی و سایبری باید توسط نیروهای انقلابی اداره شود و تاسیس گردان‌های سایبری در هر شهر و اشراف کامل اطلاعاتی بر تمام جریانات ضد انقلابی بویژه مبارزه با فساد در بدنه‌های دولتی از جمله اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سردار محمد عبدالله‌پور در جمع خبرنگاران به دهه دوم چهل سالگی انقلاب اشاره کرد، گفت: ورود به آغاز چهل ساله دوم انقلاب این وظیفه را بر عهده همه نهادها و سازمان‌ها می‌گذارد که یکبار دیگر نگاه دقیق‌تری به حرکت چهل ساله انقلاب کنند.

انقلاب اسلامی تمام معادلات جهان را بهم ریخت

فرمانده سپاه قدس گیلان افزود: انقلاب اسلامی تمام معادلات جهان را بهم ریخت که این موضوع حاصل ایستادگی مردم، بصیرت ملت و امامت مقام معظم رهبری است

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در ۲۲ بهمن ماه به رسانه توصیه کردند که به موضوع بیانیه گام دوم بپردازند، اظهار داشت: مقام معظم رهبری بر هفت محور در بیانیه گام دوم انقلاب، که ملت بر روی ان فکر و تدبیر کنند تاکید داشتند که شامل علم، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی کشور، عزت ملی و حوزه سبک زندگی می‌شود.

سردار عبدالله‌پور در مورد ماموریت‌های سپاه قدس گیلان گفت: آموزش و مراقبت از نیروهای سپاه شامل سربازان، سپاهیان، عملکرد قابل توجه سپاه قدس در حوزه امنیت و مسئله دفاعی کشور از جمله ماموریت‌های سپاه قدس گیلان است.

فضای مجازی و سایبری باید توسط نیروهای انقلابی اداره شود

وی در ادامه به فعالیت‌های سپاه در در حوزه مجازی اشاره کرد و افزود: فضای مجازی و سایبری باید توسط نیروهای انقلابی اداره شود و تاسیس گردان‌های سایبری در هر شهر و اشراف کامل اطلاعاتی بر تمام جریانات ضد انقلابی بویژه مبارزه با فساد در بدنه‌های دولتی از جمله اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه محرومیت‌زدایی در استان از دیگر فعالیت‌های سپاه است، گفت: مشکلات در گیلان وجود دارد که بخش اعظم آن به علت سوءمدیریت‌هایی است که در استان وجود دارد.

ساخت هزار مسکن محرومان توسط سپاه قدس گیلان

وی به ساخت مسکن محرومان به همت سپاه قدس گیلان اشاره کرد، اذعان کرد: سپاه در حال حاضر هزار مسکن محرومان را در دست ساخت دارد که ۵۰۰ دستگاه در مناطق سیل زده گمیشان است و تا هفته دولت ۳۴ مورد به بهره‌برداری خواهد رسید.

سردار عبدالله‌پور در پایان به مبارزه با فساد و اشاعه عدالت اشاره کرد و اظهار داشت: در راه مبارزه با فساد به‎دلیل ساختار نامناسب نمره قابل قبولی نداریم و مسئولان همچنان برای حل مشکلات اقتصادی و بهبود معیشت مردم اقدام مناسبی انجام نداده‌اند.

Share