در سومین سال فعالیت شورای پنجم:

فرهاد محسنی رییس شورای شهر آستارا شد | اعضای شورا نباید تصمیمات احساسی بگیرند

فرماندار آستارا در جلسه انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر آستارا پشتوانه شورا را مردم دانست و گفت: اعضای شورا باید یک دل و یکدست تصمیمات خود را اتخاذ کرده و نگاه جناحی نداشته باشند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با برگزاری انتخابات داخلی در محل ساختمان شورای اسلامی آستارا اعضای جدید هیات رئیسه شورای اسلامی این شهر مشخص شدند.

 در راستای اجرای ماده ۱۶ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران، جلسه انتخابات داخلی شورای اسلامی شهر آستارا با حضور فرماندار آستارا برگزار شد.

فرماندار آستارا در جلسه انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر آستارا پشتوانه شورا را مردم دانست و گفت: اعضای شورا باید یک دل و یکدست تصمیمات خود را اتخاذ کرده و نگاه جناحی نداشته باشند.

حسن رستم زاده شورا را در وهله اول مدافع اعضای مردم و سپس خود و شهردار دانست و بیان کرد: این اعضا باید با یک جمع بندی، همراهی و همفکری تصمیمات خود را گرفته و در جهت پیشبرد اهداف و روند صعودی آن تصمیمات احساسی نگیرند.

وی در این جلسه با تبریک به رییس شورای اسلامی این شهر گفت: محسنی ریش ‌سفید شورای شهر بوده و می‌تواند با همکاری و تعامل بین شورا و دستگاههای اجرایی اهداف این نهاد و شهرداری را به طور موفقیت آمیز پیش ببرد.

نماینده عالی دولت در آستارا استقلال شورا را بسیار حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: تاثیرگذاری افراد خارج از شورا در تصمیم گیری های اعضا خیانت در آرای مردم است.

رستم زاد گفت: شورای شهر آستارا جزو بی حاشیه ترین شوراها بوده و انشاالله بتوانند با اتحاد با یکدیگر مسیر توسعه و پیشرفت را هموار کنند.

اعضای هیات رئیسه شورای شهر آستارا مشخص شدند

گفتنی است در سومین سال انتخابات هیات رئیسه پنجمین دوره شورای اسلامی شهر آستارا فرهاد محسنی به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر آستارا، شهرام دولت ترکپور به عنوان نائب رییس، میثم الوان پور به عنوان منشی و سخنگو، حامد نصرت اللهی به عنوان خزانه دار و سروش وظیفه، عرفان جامبر و عادل نیرودل به عنوان عضوهای عادی این هیات رئیسه به مدت یک سال انتخاب شدند.

در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر آستارا در غرب استان گیلان هفت عضو اصلی و دو عضو علی البدل حضور دارند.

به گزارش دیارمیرزا شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

Share