رييس سازمان آتش نشانی رشت خبر داد:

عملیات آتش‌نشانی رشت در پی بازیگوشی کودک ۶ ساله

رمضانی با بیان اینکه آتش نشانان با کودک ۶ ساله که بواسطه بازیگوشی سرش لابه لای نرده‌های فلزی گیر افتاده بود مواجه شدند، افزود: نیروهای اعزامی بلافاصله بوسیله ست نجات نسبت به رها سازی کودک اقدام کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حادثه گیر کردن سر ابولفضل، کودک ۶ ساله رشتی در ساعت ۸:۵۷ به مرکز ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد.

بابک رمضانی، رییس سازمان آتش نشانی رشت از اعزام ۳ آتش نشان بهمراه یکدستگاه خودروی اطفایی و نجات به محل حادثه واقع در خیابان سردار جنگل- کوچه امین اصغری خبر داد.

وی در ادامه با بیان اینکه آتش نشانان به محض رسیدن با کودک ۶ ساله که بواسطه بازیگوشی سرش لابه لای نرده‌های فلزی گیر افتاده بود مواجه شدند، افزود: نیروهای اعزامی بلافاصله بوسیله ست نجات نسبت به رها سازی کودک اقدام کردند.

رمضانی رییس سازمان آتش نشانی رشت با بیان اینکه خوشبختانه در این حادثه به کودک هیچ گونه آسیبی نرسید، افزود: به خانواده ها توصیه می شود به محض مشاهده چنین حوادثی برای کودکان خود از دلهره به دور باشند و مراتب را سریعا به آتش نشانان اطلاع داده تا نسبت به امداد رسانی و رها سازی اعضای بدن محبوس شده اقدام شود.

Share