با کسب سه پیروزی پیاپی صورت گرفت؛

صعود تیم شاهین رودسر به مرحله دوم لیگ برتر امیدهای فوتبال ساحلی

تیم فوتبال ساحلی شاهین رودسر با کسب سه پیروزی پیاپی به‌عنوان صدرنشین به مرحله دوم رقابت‌های لیگ برتر امیدهای فوتبال ساحلی کشور راه یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، لیگ برتر امیدهای فوتبال ساحلی کشورمان در پنج گروه برگزار شد و از هر گروه دو تیم نخست جدول به مرحله دوم مسابقات صعود کردند.

در گروه «ب» این رقابت‌ها چهار تیم شاهین رودسر، فدک ارومیه، شهریار ساری و شهروند فرح‌آباد از روز سه‌شنبه یکم مردادماه به مدت سه روز به میزبانی مجموعه ورزشی داراب ساری به مصاف یکدیگر رفتند.

تیم فوتبال ساحلی شاهین رودسر به سرمربیگری رضا مهرورز و دستیاری شهرام عربگردی با ۱۳ بازیکن به نام‌های مهدی یوسفی، علیرضا جراره، امیر جعفری، آیدین تشنه‌کام، امیرحسین اصغری، صادق صادقی، علی نعمتی، محمدحسین علیپور، نیما حسین نوری، مهرشاد موسوی، فیض‌الله جعفری، رسول حجازیان، فرزین برماه به ساری اعزام شد.

شاهینی‌ها در نخستین گام به مصاف تیم فوتبال ساحلی فدک ارومیه رفتند، شاگردان مهرورز درحالی‌که با چهار گل از تیم فدک عقب‌افتاده بودند با کامبکی دراماتیک موفق شدند هشت گل به ثمر رسانده و با نتیجه هشت بر چهار مقابل فدک به پیروزی دست پیدا کنند، آیدین تشنه‌کام (۲ بار)، محمدحسین علیپور (۲ بار)، امیرحسین اصغری (۲ بار)، فیض‌الله جعفری و علی نعمتی گل‌های تیم فوتبال شاهین را به ثمر رساندند.

دیگر دیدار روز نخست این گروه بین دو تیم شهریار ساری و شهروند فرح‌آباد برگزار شد و تیم شهریار در دربی ساری با نتیجه قاطع ۱۱ بر دو همشهری خود را شکست داد.

در روز دوم مسابقات، تیم فوتبال شاهین رودسر به مصاف شهروند فرح‌آباد رفت و نخستین داربی شمال را با پیروزی سه بر یک پشت سر گذاشت، مهدی یوسفی، محمدحسین علیپور و صادق صادقی گل‌های شاهین رودسر را به ثمر رساندند.

دیگر دیدار روز دوم این مسابقات بین دو تیم شهریار ساری و فدک ارومیه برگزار شد و تیم میزبان با نتیجه پنج بر چهار به برتری دست‌یافت، با این نتیجه صعود دو تیم فوتبال شاهین رودسر و شهریار ساری به مرحله دوم رقابت‌ها مسجل شده و جنگ برای صدرنشینی به روز پایانی مسابقات کشیده شد.

در روز سوم و پایانی مسابقات، تیم فوتبال شاهین رودسر در دیدار صدرنشینی به مصاف شهریار ساری رفت و به برتری چهار بر سه در وقت‌های اضافه رسید، آیدین تشنه‌کام (۲ بار)، محمدحسین علیپور و صادق صادقی گل‌های شاهین را به ثمر رساندند، شاهین با این نتیجه با کسب هشت امتیاز به‌عنوان تیم نخست گروه و شهریار با کسب شش امتیاز به‌عنوان تیم دوم به مرحله دوم مسابقات صعود کردند.

دیگر دیدار روز پایانی گروه «ب» لیگ برتر امیدهای فوتبال ساحلی بین دو تیم شهروند فرح‌آباد و فدک ارومیه برگزارشده و تیم شهروند به برتری هفت بر سه دست‌یافت، شهروند فرح‌آباد با کسب سه امتیاز در مکان سوم جای گرفته و فدک ارومیه با سه شکست متوالی در قعر جدول ایستاد.

مسابقات فوتبال ساحلی امیدهای کشور در پنج گروه برگزار شد و دو تیم نخست هر گروه به مرحله نهایی دوم صعود کردند.

مرحله دوم این رقابت‌ها با حضور ۱۰ تیم در دو گروه پنج تیمی برگزارشده و از هر گروه دو تیم به مرحله نهایی لیگ امیدها صعود می‌کنند، چهار تیم راه‌یافته به مرحله نهایی در یک گروه به مصاف یکدیگر رفته و تکلیف قهرمان لیگ امیدهای فوتبال ساحلی کشور مشخص می‌شود.

Share