جعفرزاده ایمن آبادی با گلایه از بی‌اخلاقیهای صورت گرفته:

صالحی در این ۱۰۰ روز بسیار عالی عمل کرده | صندوق بازنشستگی کشوری حق الناس است

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی با بیان اینکه بنده صلاحیت قانونی دکتر صالحی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری را بررسی کرده ام و ایرادی در این انتصاب وجود ندارد، گفت: متاسفانه یک مرجع نظارتی مدرک ایشان را دکترای هوا و فضا اعلام کرده است و این کذب محض است زیرا ایشان دکترای مکانیک دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، یک عضو کمیسیون بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به سوابق مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: صالحی، دکترای مکانیک از دانشگاه شریف دارد، عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت و نفر اول جشنواره خوارزمی است، بیش از ۳۰۰ مقام اول تا سومی در حوزه های علمی، فرهنگی، ورزشی و قرآنی دارد، رتبه های برتر قرآنی و حتی بین المللی را کسب کرده و فکر می کنم اینها نقاط مثبت و ارزشمندی است که باید یک مدیر نظام جمهوری اسلامی داشته باشد.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی با بیان اینکه بنده صلاحیت قانونی دکتر صالحی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری را بررسی کرده ام و ایرادی در این انتصاب وجود ندارد، گفت: متاسفانه یک مرجع نظارتی مدرک ایشان را دکترای هوا و فضا اعلام کرده است و این کذب محض است زیرا ایشان دکترای مکانیک دارد.

وی با اشاره به اینکه بالاترین دستگاه نظارتی ما مدرک دانشگاهی صالحی را استعلام نگرفته است، گفت: دوستان در بررسی مدارک و سوابق ایشان عجله کرده اند.

جعفرزاده با اشاره به اصلاح ماده ۱۱۳ قانون مدیریت خدمات کشوری در سال ۸۸ گفت: دیگر شرایطی مثل لزوم داشتن کارشناسی ارشد، ۵ سال سابقه کار تخصصی و … در قانون وجود ندارد.

او با تأکید بر اینکه همه چیز درباره دکتر صالحی بررسی شده است، گفت: مدارک و سوابق ایشان اصلا و ابدا مغایرت قانونی ندارد و همه قابل دفاع است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی درباره دکتر صالحی گفت: اگر صالحی آمده است که اصلاح کند، دست فساد را قطع کند و حق الناس را برگرداند، باید آبرویش را بگذارد اما اگر می خواهد ناز و نوازش شود، باید چشمش را به روی خیلی از مسائل ببندد؛ که خدا را شکر ایشان چون توسلش به قرآن است، شک ندارم که این راه را با قدرت ادامه می دهد.

جعفرزاده با اشاره به سوابق کاری صالحی گفت: ایشان در سازمان گسترش و در مجموعه صنایع کار کرده است و در تطبیق شرایط کسی که دارای مدرک پی اچ دی است، خیلی از مسائل حل می شود.

وی با اشاره به تخریب های ناجوانمردانه که در فضای مجازی علیه این مدیر جوان انجام شده است، افزود: خودم شخصا برای ملاقات با ایشان ابراز تمایل کردم که ایشان بزرگواری کرد و تمام سوالات را پاسخ داد.

او ادامه داد: خیلی متأثر شدم، چون ما فردی جوان، نخبه، ارزشی و دارای ویژگی های متعدد داریم و اینچنین به او حمله شده است، آنهم به صرف اینکه این جوان می خواهد مجموعه اقدامات بسیار مثبتی را انجام دهد.

جعفرزاده ایمن آبادی افزود: ایشان را در حوزه خودشان بسیار بسیار مسلط دیدم.

او با بیان اینکه بازنشستگان صندوق، بازنشستگان مظلومی هستند که شرایط زندگی برایشان با تغییرات نرخ ارز ، شرایط تورمی و مشکلات اقتصادی بسیار سخت شده است، افزود: اینکه مدیری با همه محدودیت های مالی و کسری شدید منابع، کماکان در این فکر باشد که مسائل بیمه ای و درمانی بازنشستگان را حل و فصل کند و در فکر رفاه و مسائل تفریحی و توریستی بازنشستگان باشد و بسیاری خدمات دیگر و حتی برای رفع بی عدالتی که در حقوق بازنشستگان دیده می شود تلاش کند، بسیار ارزشمند است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گذشت ۱۲۰ روز از مدیریت سید میعاد صالحی گفت: این قابل تقدیر است که یک مدیر خودش را مقید بداند که به مردم گزارش بدهد.

وی افزود: ایشان بدون اغراق در ۱۰۰ روز بسیار عالی عمل کرده است و تنها ایرادی که به ایشان وارد است این است که عملکردش را به خوبی منعکس نکرده است.

او با اشاره به تلاش های انجام گرفته در صندوق بازنشستگی کشوری برای شفاف سازی گفت: در مبحث شفاف سازی و شفاف کردن مدیران و هیات مدیره صندوق و شرکت های زیرمجموعه آن، در فضای رسانه ای در کمال بی انصافی عمل شده است. اگر شفاف سازی نکنی، می گویند شفاف نیست و اگر شفاف سازی کنی، می گویند شو اجرا می کند.

این عضو کمیسیون بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از ایشان خواهش کرده ام که این مسیر شفاف سازی را ادامه بدهند، افزود: این صندوق حق الناس است و اگر دریافتی کسی خارج از عرف باشد، باید اصلاح شود.

وی با اشاره به اینکه یا باید در این دنیا بر همه چیز سرپوش بگذاری و خود را برای حسابرسی آخرت آماده کنی، یا اینکه در این دنیا مسیر درست را بروی و راه آخرتت را هموار سازی، تأکید کرد: ترکیب مجموعه دوستان ما در مجلس خواهان چنین مدیرانی هستند که با انرژی و پتانسیل بالا، عالم و دانا به کارشان، دارای سوابق اجرایی بسیار مفید و از همه اینها مهم تر قرآنی باشند که با کمال تأسف دیدم درباره ایشان آن را به عنوان یک ضدارزش معرفی می کنند.

این نماینده مجلس این رفتار را نوعی بی اخلاقی خواند و گفت: ما باید بگوییم خوشحال از آن هستیم که مدیری داریم که حافظ قرآن است و در عرصه بین المللی قرآنی دارای رتبه است. من اینها را ارزش می دانم و اگر ایشان با همین اراده و توکل به خداوند، قرآن و شهدا و پایبند به اصول قانون اساسی و نظام جمهوری اسلامی باشد و با ولایتمداری کارش را انجام دهد، قطعا نهایت همکاری را با ایشان خواهیم داشت.

جعفرزاده ایمن آبادی با بیان اینکه کشور بدون تعارف نیاز به یک نفس جدید دارد، افزود: قبول دارم که در این راه هم نباید افراط شود ولی سازمان های کهنه و خسته که سرمایه های هنگفتی دارند نیاز به آدم های تازه نفس دارند که بتوانند انرژی مضاعفی بگذارند. ایشان این انرژی را دارد. به ایشان تبریک می گویم و برایشان در راهی که انتخاب کرده اند، دعا و آرزوی موفقیت می کنم.

Share