واکنش نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال به یک خبر

شکری: ساخت‌وساز غیرمجاز منتسب به نزدیکان بنده را زودتر تخریب کنید!

شکری گفت: من اقدامات غیرقانونی افراد را تأیید و یا پیگیری نمی‌کنم و نهادها هم اجازه ندارند اقدامات غیرقانونی مربوط به هیچ فردی حتی اگر به بنده منتسب باشند را پیگیری کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمود شکری نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال شامگاه پنجشنبه در گفتگو با ماسال نیوز درباره اخبار مربوط به ساخت‌وساز غیرمجاز یکی از نزدیکان وی در ییلاق ماسال اظهار داشت: من این خبر را از رسانه‌ها دیدم و اجازه نمی‌دهم فردی با نام نماینده فعالیتی غیرقانونی داشته باشد.

وی افزود: بررسی‌های بنده نشان می‌دهد ساخت‌وساز مطرح شده در رسانه‌ها با عنوان یکی از نزدیکان بنده مربوط به برادر یکی از افراد منتسب به بنده است و من هیچ دخالتی در این ساخت‌وساز نداشته‌ام.

نماینده تالش بزرگ گفت: من اقدامات غیرقانونی افراد را تأیید و یا پیگیری نمی‌کنم و نهادها هم اجازه ندارند اقدامات غیرقانونی مربوط به هیچ فردی حتی اگر به بنده منتسب باشند را پیگیری کنند.

شکری تأکید کرد: حتی اگر افرادی منتسب به بنده باشند و بخواهند اقدامی غیرقانونی انجام دهند درخواست من سخت‌گیری بیشتر نسبت به این افراد است.

وی در پایان گفت: درباره خبر منتشرشده نیز درخواست من این است که اگر تخلفی صورت گرفته است منابع طبیعی با جدیت پیگیری کند و اقدامات قانونی لازم را اعمال کند.

اجرای حکم قلع‌وقمع کلبه غیرقانونی برادر یکی از نمایندگان ادوار تالش در ماسال

حکم قلع‌وقمع کلبه غیرقانونی برادر یکی از نمایندگان ادوار تالش بزرگ که از سوی دستگاه قضایی صادر شده بود اول مرداد اجرایی شد.

گفتنی است علاوه بر تخلف این فرد، در ییلاق ماسال برخی مسئولان کشوری نیز اقدام به خرید و فروش غیرقانونی و تعمیر غیرقانونی کلبه‌های خود کرده‌اند.

Share