معاون خدمات شهری شهرداری رشت خبر داد:

شرکت آب منطقه‌ای گیلان از شهرداری رشت شکایت کرد | ایجاد سرویس‌ بهداشتی در پیاده‌راه امکان ندارد

معاون خدمات شهری شهرداری رشت از شکایت شرکت آب منطقه‌ای گیلان از شهرداری رشت به جهت ایجاد سرویس‌های بهداشتی در حریم رودخانه‌ها خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، علی مقصودی با بیان اینکه ایجاد و افزایش امکانات رفاهی در اولویت‌های شهرداری رشت قرار دارد اظهار داشت: قطعه به قطعه پیاده‌راه فرهنگی رشت ثبت میراث فرهنگی است و فعلاً امکان ایجاد سرویس‌های بهداشتی در آن وجود ندارد.

معاون خدمات شهری شهرداری رشت با بیان اینکه هم‌اکنون چند‌ سرویس بهداشتی در حاشیه پیاده‌راه فرهنگی رشت ایجاد شده است، گفت: امیدواریم در آینده و به سبب حل مشکلاتی که فعلاً در پیاده راه فرهنگی رشت با آن مواجه هستیم بتوانیم پس از تملک نقاطی در این فضا زمینه ساخت سرویس‌های بهداشتی را فراهم کنیم.

مقصودی ایجاد ۴۰ باب سرویس بهداشتی توسط شهرداری رشت در معابر و پارک‌های سطح شهر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: علاوه بر این‌ها بدون احتساب سرویس‌های بهداشتی موجود در فضاهای متعلق به شهرداری مثل ترمینال بالغ بر ‌۲۷۲ چشمه سرویس بهداشتی هم‌اکنون در سطح شهر رشت وجود دارد.

‌وی با اشاره به اینکه در بسیاری از محلات، شهرداری رشت به علت عدم رضایت مردم و اهالی آن قادر به ایجاد سرویس‌های بهداشتی جدید نیست ابراز داشت: حتی شهرداری در برخی پارک‌های محله‌ای سطح شهر رشت اقدام به نصب وسایل بازی برای کودکان کرد که آن نیز با اعتراض اهالی به علت ایجاد سروصدا مواجه شد.

مقصودی از جانمایی ۵۰ نقطه جدید برای احداث سرویس‌های بهداشتی در شهر رشت خبر داد و گفت: در حال حاضر شهرداری رشت با یکسری چالش‌ها مواجه است که در محاکم قضایی استان در حال پاسخگویی به آن‌ها است بنابراین بعد از تمام شدن این قضایا برنامه‌های افزایش سطح امکانات شهری و رفاهی را با جدیت دنبال می‌کند.

معاون خدمات شهری شهرداری رشت از شکایت شرکت آب منطقه‌ای گیلان از شهرداری رشت به جهت ایجاد سرویس‌های بهداشتی در حریم رودخانه‌ها سخن گفت و افزود: ایجاد این فضاها هیچ انتفاعی برای شهرداری ندارد جدای از این‌ها، فاضلاب سرویس‌های بهداشتی موجود در حرایم رودخانه‌ها به فاضلاب شهری متصل می‌شود.

مقصودی با تأکید بر اینکه شهرداری برای افزایش سرویس‌های بهداشتی در سطح شهر با مشکلات، محدودیت‌ها و موانع زیادی مواجه است بیان داشت: با تمام این‌ چالش‌ها امیدواریم ضمن عملی شدن برنامه‌های شهرداری رشت، تا دو سال آینده شاهد افزایش چشمگیر تعداد سرویس‌های بهداشتی در سطح شهر باشیم.

Share