با جدایی از پرسپولیس

شایان مصلح به سپاهان پیوست

شایان مصلح مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس با عقد قراردادی دو ساله به جمع طلایی پوشان اصفهانی اضافه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شایان مصلح که بعد از خروج از لیست گابریل کالدرون تبدیل به یکی از مهره های مهم نقل و انتقالات شده بود فصل آینده با پیراهن طلایی سپاهان در میادین ظاهر خواهد شد. مصلح ظرف دیروز و امروز و طی مذاکراتی که با سپاهانی ها داشت با مسئولان این باشگاه به توافق رسید و ساعتی پیش از تهران به اصفهان رفت تا قراردادش را به صورت رسمی امضا کند.

مصلح در حالی با قراردادی دو ساله به سپاهان پیوست که این تیم در پست دفاع چپ سعید آقایی را در اختیار دارد که یک بازیکن ملی پوش است و همچنین داود رجبی جوان هم در دسترس امیرقلعه نویی قرار دادر. حالا خرید مصلح، می تواند رقابت جذابی را در سمت چپ خط دفاعی طلایی پوشان ایجاد کند. البته مدافع فصل گذشته پرسپولیس توانایی بازی در پست های جلوتر از خط دفاعی را هم دارد و قدرت سرزنی اش ممکن است باعث شود که قلعه نویی او را در پست های مختلفی به کار بگیرد.

مصلح ۲۶ ساله و اهل شهرستان رودبار در استان گیلان است. او فوتبالش را به طور حرفه ای از تیم داماش گیلان آغاز کرد و سپس دو فصل حضورش در سپیدرود باعث شد تا مورد توجه تیم های مطرح پایتخت قرار بگیرد. او بعد از اینکه پرسپولیسی ها در جذب او در نیم فصل لیگ شانزدهم ناکام ماندند در ابتدای لیگ هفدهم به این تیم پیوست و یکی از مهره های تاثیرگذار سرخپوشان بود.

Share