با حضور بیش از ۱۳۰ کاراته‌کای؛

رقابت‌های انتخابی استعدادهای برتر پسران کاراته گیلان در رشت برگزار شد+ تصاویر

رقابت های انتخابی المپیاد استعدادهای برتر پسران استان گیلان در دو بخش کاتا و کومیته با حضور بیش از ۱۳۰ شرکت کننده از ۱۰ شهرستان استان گیلان به میزبانی شهر رشت در سالن آکادمی کاراته برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رقابت های انتخابی المپیاد استعدادهای برتر پسران استان گیلان در دو بخش کاتا و کومیته با حضور بیش از ۱۳۰ شرکت کننده از ۱۰ شهرستان استان گیلان، مورخ ۸ مردادماه ۹۸ به میزبانی شهر رشت در سالن آکادمی کاراته برگزار شد.

این رقابت ها که به منظور تشکیل تیم های اعزامی به مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور در رده های پایه برپا شد، دارای اهمیت و حساسیت میان کاراته کاها بود و شرکت کنندگان نفرات برتر شهرهای خود بودند.

در نهایت نتایج تیمی بدین صورت رقم خورد که در رده سنی نونهالان نمایندگان شهرستان رشت در جای نخست ایستادند و شهرستان های انزلی و فومن به ترتیب در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند.

همچنین در رده سنی نوجوانان نیز تیم های بندرانزلی، رشت و صومعه سرا به ترتیب اول تا سوم شدند.

در پایان این رقابت ها نفرات برتر هر رده سنی در هر وزن به تیم منتخب استان راه یافتند و به عنوان نمایندگان گیلان در مسابقات کشوری استعدادهای برتر ایران در رشته کاراته، شهریور ماه سال جاری در شهر ارومیه به میدان می روند.

Share