هیات پزشکی ورزشی گیلان پیشرو در ارائه خدمات درمانی به ورزشکاران

رشد ۵ برابری ورزشکاران تحت پوشش بیمه خدمات درمانی در گیلان

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت:خوشبختانه استان گیلان با ایجاد مرکز خدمات درمانی مناسب برای ورزشکاران استان و ارائه خدمات درمانی مناسب یکی از استان های پیشگام در این حوزه در سطح کشور بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ضمن تشکر و عرض خسته نباشید به مریم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان به چالش های پیش رو فدراسیون در صدور کارت آنلاین خدمات درمانی و جمع آوری کارت های چاپی در یکسال گذشته برای ورزشکاران سراسر کشور اشاره کرد و گفت: با توجه به مقاومت هایی که در ابتدای این طرح گسترده انجام شد،خوشبختانه امروز شاهد اتفاقات بسیار مثبت و خوبی در حوزه خدمات درمانی هستیم و توانستیم بسیاری از معضلاتی که ورزشکاران در گدشته با آن روبه رو بوده اند را برطرف نماییم.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به هزینه بسیار زیاد این فدراسیون که در گذشته صرف چاپ کارت های خدمات درمانی می شد، اذعان داشت: با صدور آنلاین کارت از هدر رفت مبلغ قابل توجه ای جلوگیری به عمل آمد و ما توانستیم برگشت این مبلغ را در گسترش سایر بخش های درمانی برای ورزشکاران هزینه نماییم.

وی با توجه به برخی مشکلات و کاستی های موجود در طرح صدور آنلاین کارت خدمات درمانی گفت: قطعا هر کار نو تا ایجاد تمام بستر های مناسب با مشکلاتی روبه رو خواهد بود که این طرح نیز مثتسنا نخواهد بود اما  با کمک ادارات کل ورزش و جوانان در استان ها و تلاش هیات های فدراسیون پزشکی ورزشی قابل رفع می باشد.

دکتر نوروزی انتقال خدمات درمانی مناسب برای ورزشکاران از مرکز کشور به شهرستان ها رایکی از اهداف این فدراسیون برشمرد و گفت: خوشبختانه استان گیلان با ایجاد مرکز خدمات درمانی مناسب برای ورزشکاران استان و ارائه خدمات درمانی مناسب یکی از استان های پیشگام در این حوزه در سطح کشور بوده است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به عملکرد درخشان استان گیلان در سه ماه گذشته در ارتقاء آمار ورزشکاران تحت پوشش کمیته خدمات درمانی اشاره کرد و گفت: استان گیلان تنها در سه ماه ابتدا سال جاری با رشد بیش از ۵ برابری نسبت به سال گذشته در آمار ورزشکاران تحت پوشش کمیته خدمات درمانی رکورد قابل توجه ای از خود ثبت نموده است که در صورت ادامه این روند میتواند در پایان سال یکی از استان های برتر ما در کشور شناخته شود.

 ناصر اشکانی مسئول امور استانهای فدراسیون پزشکی ورزشی در ادامه این نشست تحولات در هیات پزشکی استان گیلان را قابل مشاهده عنوان نمود و گفت:خوشبختانه هیات پزشکی ورزشی استان گیلان با فعالیت گسترده در حوزه خدمات درمانی برای ورزشکاران توانسته است استقبال قابل توجه ای از ورزشکاران را به این هیات فراهم آورد که نشان از پویایی و تلاش فراوان همکاران ما در این هیات دارد.

Share