مصالحه کارون اروند و داماش رسما تائید شد

رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال: داماش فصل آینده در لیگ دسته اول حضور دارد

باشگاه داماش فصل آینده در لیگ دسته اول باشگاههای کشور حضور خواهد داشت و طبق توافق صورت گرفته باشگاه کارون اروند خرمشهر نیز با سهمیه منتقل شده در لیگ دسته دوم به میدان می رود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دو باشگاه داماش گیلانیان و کارون اروند خرمشهر با میانجگری کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال مصالحه کردند.

جمشید نورشرق رئیس کمیته وضعیت فدراسیون با بیان این خبر گفت:موضوع شکایت دو باشگاه داماش گیلانیان و کارون اروند همچنین سرنوشت حضور این باشگاهها در مسابقات فصل جدید از جمله مسائلی بود که پیچیدگی های زیادی در آن ایجاد شد و البته می توانست به یکی از پرونده های پر دردسر و جنجالی فوتبال ایران مبدل شود. خوشبختانه با توجه به حسن نیتی که در هر دو مجموعه وجود داشت با وساطت کمیته وضعیت که حل و فصل دعاوی از طرق قانونی مختلف را وظیفه خودش می داند با برگزاری جلسات متعدد موفق به ایجاد توافق قطعی و مصالحه در این موضوع شدیم.
نورشرق همچنین اظهار داشت: بر این اساس باشگاه داماش فصل آینده در لیگ دسته اول باشگاههای کشور حضور خواهد داشت و طبق توافق صورت گرفته باشگاه کارون اروند خرمشهر نیز با سهمیه منتقل شده در لیگ دسته دوم به میدان می رود.

Share